Da dobre stvari traže vrijeme i da za njih zaista i treba da imamo vremena poručuje i nova kampanja Grand kafe – Hajde da imamo vremena!
Kako ističu iz kompanije, cilj kampanje je da se pokažu svojim potrošačim koliko je važno da uživaju u stvarima koje su zaista bitne.
Svima nama važno je zajedništvo, trenuci provedeni sa bliskim ljudima. To je duboko u ljudskoj prirodi. Međutim, nama je kao kompaniji podjednako važno da se povežemo sa svojim potrošačima, produbimo svoje odnose sa njima, ali im i pokažemo koliko je važno da uživaju u stvarima koje su zaista bitne, bilo da je riječ o prijateljstvu, porodici, ljubavi. S druge strane, ništa nas ne zbližava sa drugima kao razgovor uz šoljicu kafe. Ti razgovori su bitan dio naše svakodnevice, kroz te razgovore zaista možete sa nekim da se povežete. Trenuci kada ‘imamo vremena’ su oni koji su važni, koji nas ispunjavaju, koji čine život ljepšim, ispunjenijim i manje stresnim. Naša kampanja skreće pažnju na upravo te momente koji su više nego dragocijeni, posebno trenuci i razgovor uz kafu sa voljenima koji često i nemaju cijenu, kaže Zoran Golub, direktor marketinga Grand kafe u Atlantic Grupi.
izvor: InStore
foto: Grand kafa