Kompanija Lesaffre Srbija organizovala je hibridni događaj na kome je okupila žiri i dosadašnje pobJednike Pekarijade, sada već tradicionalnog takmičenja koje okuplja najbolje pekare Srbije.
Poštujući sve mjere Vlade Srbije u cilju sprečavanja širenja kovid virusa, u bašti hotela Crowne plaza, okupio se dio organizatorske ekipe “Pekarijade“: Milena Obradović, marketing menadžerica kompanije Lesaffre, Zoran Miladinović menadžer pekarskog centra, Ljubomir Pavlović pekar promoter, dok su se ostali gosti uključili preko internet video poziva.
Miodrag Jelić, generalni direktor kompanije Lesaffre Srbija pozdravio je okupljene na ovom hibridnom događaju i zahvalio im se na dugogodišnjoj podršci.
Kompanija Lesaffre je neizmjerno ponosna na Pekarijadu, na godine trajanja, na sve učesnike koji su omogućili da naš skroman projekat poraste do ugledne manifestacije. Godinama unazad biramo najbolje pekare Srbije i trudimo se da unaprijedimo profesionalne standarde naše profesije. Ovo nije samo rečenica u našim korporativnim ciljevima, već naša strast kojoj iz godine u godinu pristupamo veoma ozbiljno i studiozno. Pekarijadi. Vaše mišljenje nam je izuzetno važno i svaki savjet je dobrodošao, jer jedino tako možemo ovu lijepu manifestaciju unaprediti i podići na još viši nivo, naveo je Jelić.
Prema riječima organizatora, brojne korisne sugestije, dosadašnji učesnici Pekarijade, iznijeli su tokom svojih uključenja, a imali su i priliku da testiraju nove Lesaffre proizvode, kao i da ih ocijene u online anketi.
Milena Obradović, marketing menadžerica kompanije Lesaffre istakla je da je organizacijom događaja ove vrste Pekarijada okrenula novu stranicu svojih aktivnosti: Bezbjednost svih naših partnera i učesnika nam je prioritet, ali ne smijemo da dozvolimo da naše aktivnosti prestanu. Moramo da planiramo unaprijed i iskoristimo svaku mogućnost da razgovaramo i podijelimo iskustva kako bi se što bolje pripremili za narednu Pekarijadu i izbor najboljih pekara Srbije, zaključila je Obradović.
izvor: InStore
foto: Lesaffre