Terry’s Chocolate Orange ima novu kampanju „Ukusno na kvadrat“

Nakon osvajanja accounta na kompetitivnom pitchu, agencija BETC London je kreirala prvu, u posljednjih deset godina, veliku oglašivačku kampanju za Terry’s Chocolate Orange.

Lansiranje planirano za 2. 11., tokom popularnog kulinarskog takmičenja „Great British Bake Off“, fokusiralo se na pozicioniranje nove kampanje „Ukusno na kvadrat“, pri tome slaveći strast Britanaca za sve ekscentrične stvari – s naglaskom na poznatu čokoladu s okusom naradže.
Video je režirao Chris Boyle, osnivač agencije Private Island, a aktivnosti će podrazumijevati prikazivanje na televiziji, video servisima, digitalnim billboardima i društvenim mrežama prenosi Media Marketing.

Albane De La Neuville, marketing menadžerica Terry’s Chocolate Orange, izjavila je: „Od prvog pitcha znali smo da vidimo nešto posebno: odanost jedinstvenom naslijeđu proizvoda, a istovremeno novo i osvježavajuće rješenje. Ovo je fantastičan brand, koji konačno ima fantastičnu oglašivačku kampanju.“