Carlsberg Švedska proširuje saradnju sa tehnološkom kompanijom za transport Einride, čime će do 40% transporta kompanije biti elektrifikovano.
Kada se rješenje u potpunosti implementira krajem godine, Einride će sa jedanaest električnih kamiona, uključujući prikolice, preuzeti do 40% transportnih operacija kompanije u južnoj i zapadnoj Švedskoj.
Korištenjem Einrideove platforme, uključujući električna vozila i infrastrukturu za punjenje kojom upravlja AI-baziran operativni sistem, Carlsberg planira smanjiti ukupnu emisiju gasova sa efektom staklene bašte za oko 2.460 tona ugljen-dioksida godišnje u Švedskoj.
Prelaskom sa dizel kamiona na električne, emisije ugljen-dioksida smanjuju se za 93%, navodi se u saopćenju kompanije.
Ponosni smo na naše partnerstvo s Einrideom i napredak koji zajednički postižemo u održivoj logistici. U Carlsbergu Švedska kontinuirano radimo na konkretnim koracima ka održivijem poslovanju, a veći broj električnih vozila u našem lancu snabdijevanja je primjer tog pristupa. Nadamo se da će ova inicijativa proširiti svijest o važnosti održive i pametne logistike te inspirirati druge da poduzmu akciju unutar svojih industrija, izjavio je Peter Hammarstedt, generalni direktor Carlsberga Švedska.
Kako bi obilježila ovaj potez, kompanija će lansirati bezalkoholno pivo koje se kuha, proizvodi i transportira isključivo uz pomoć 100% obnovljive energije i električnih rješenja.
Pivo dolazi u limenkama s QR kodom koji vodi do brojnih podataka o procesu kuhanja i budućim rutama između Malmea, Falkenberga i Geteborga.
Kompanije ovom kampanjom žele inspirirati potrošače da razmisle o tome kako se proizvodi stvaraju i dopremaju te da pokažu kako elektrificirani transport može smanjiti emisije, povećati efikasnost i donijeti dugoročne poslovne prednosti.
Carlsberg ima snažnu tradiciju pivarstva, a zahvaljujući naprednoj transportnoj tehnologiji, tu tradiciju prenose u budućnost. Ovo nije samo priča o održivosti – ovo je pomicanje granica transportne tehnologije, gdje električni pogon redefinira način na koji se proizvodi transportiraju. Kampanja to oslikava i pokazuje što je moguće kada se tradicija i inovacija spoje, poručila je Linnéa Kornehed Falck, suosnivačica i zamjenica generalnog direktora Einridea.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Carlsberg Sverige