Porsche AG je značajno povećao svoje prihode od prodaje i operativnu dobit u prvih šest mjeseci 2022. godine, na 17,92 milijarde eura i 3,48 milijardi eura. Povrat od prodaje u prvom polugodištu 2022. porastao je na 19,4 posto u odnosu na 16,9 posto u istom periodu prethodne godine.
U prvih šest mjeseci 2021. prihodi od prodaje su iznosili 16,53 milijarde eura, a operativna dobit 2,79 milijardi eura. To predstavlja rast prihoda od 8,5 posto i rast operativne dobiti od 24,6 posto. Proizvođač sportskih automobila sa sjedištem u Stuttgartu je stoga još jednom dokazao svoju sposobnost da uspješno posluje u izazovnom okruženju. Istovremeno, Porsche odlučno nastavlja svoju strategiju za održivu budućnost i redefiniše koncept modernog luksuza.
„Ponosni smo što smo ostvarili značajne dobitke u prihodima od prodaje i zaradi u
ovom teškom tržišnom okruženju. To je bio pravi timski poduhvat naše radne snage i
menadžmenta“, kaže Lutz Meschke, zamjenik predsjednika Izvršnog odbora i član
Izvršnog odbora za finansije i IT u Porsche AG-u.
Od januara do juna, Porsche j isporučio 145.860 vozila kupcima (isti period prošle godine: 153.656). Povećanje povrata od prodaje na 19,4 posto u prvoj polovini godine je uglavnom potaknuto snažnom ponudom proizvoda, uticajima valuta i drugim poslovnim sektorima.
S obzirom na učinak u prvoj polovini 2022. godine, Oliver Blume, predsjednik
Izvršnog odbora Porsche AG, je optimističan po pitanju budućnosti: „Porsche
predstavlja sportski, moderni luksuz. Zato smatramo da smo dobro pozicionirani u
automobilskoj industriji.“ Stručne studije predviđaju rast u industriji luksuznih sportskih automobila, potpuno električnih vozila i luksuznih SUV-ova u narednim
godinama. „Vjerujemo da je Porsche veoma dobro pozicioniran u svakoj od ovih
oblasti“, kaže Blume.
„Vjerujemo da se nalazimo ispred drugih proizvođača luksuznih automobila kada je riječ o našem snažnom fokusu na održivost. Zauzimamo holistički stav po pitanju održivosti: ekološki, društveni i osnovan na vrijednostima. Naša ambicija je da postignemo ugljičnu neutralnost do 2030.“
Neto novčani tok u automobilskoj industriji u prvoj polovini 2022. iznosio je 2,39
milijardi eura (prethodna godina: 2,60 milijardi eura).
„Uprkos kontinuiranim ulaganjima u naše buduće projekte, ponovo smo uspjeli generisati snažan automobilski neto novčani tok“, dodaje finansijski direktor Lutz Meschke. „Vjerujemo da se naš fokus na novčani tok ovdje isplatio.” Uprkos tekućoj teškoj situaciji sa
nabavkom i povišenim cijenama sirovina i energije, Porsche AG ima za cilj povrat od
prodaje od približno 17 do 18 posto za 2022 godinu., sa prihodom od prodaje od
približno 38 do 39 milijardi eura. U srednjoročnom periodu, Porsche ima ciljni povrat
od prodaje od približno 17 do 19 posto.
Izgledi za 2022. se zasnivaju na određenim pretpostavkama, uključujući, između
ostalog, činjenice da nema značajnog pogoršanja ekonomskih uslova ili pandemije
uzrokovane virusom COVID-19 na glavnim tržištima Porschea, nema značajnih
poremećaja u lancu snabdijevanja, posebno u vezi sa poluprovodnicima, dijelovima i
komponentama energije i materijala, nema materijalnog povećanja cijena sirovina i
nema daljnje eskalacije rata u Ukrajini. Dugoročna ambicija Porschea je ta da, na
nivou Grupacije, ostvari povrat od prodaje od preko 20 posto: „Globalna ekonomija
suočava se sa izazovnim vremenima, ali trenutne brojke za prvu polovinu 2022.
godine ulijevaju samopouzdanje u našu otpornost”, kaže finansijski direktor Lutz
Meschke.