Nakon što su Coca-Cola i Pepsi napustili tržište, nova pića pod analognim brendovima Cool Cola, Fancy i Street zauzela su nišu na ruskom tržištu. Udio ovih pića u maju-junu dostigao je 5% tržišta.
“Prihvatili smo ovaj izazov, jer je to tako nevjerovatna prilika koja se više nikada ne bi mogla ponoviti. Strane kompanije napuštaju tržište”, rekla je Natalia Sakhnina, CEO u Chernogolovka.
Kompanija Chernogolovka (proizvodi limunade Baikal i Tarkhun) počela je da proizvodi sopstvenu kolu pod brendovima Cola Chernogolovka i Fantola.
Takođe u maju ove godine, Ochakovo je pustio na tržište pića Cool Cola, Fancy i Street. Kako kaže Yuri Antonov, CEO u Ochakovu, prodaja bezalkoholnih pića svih brendova kompanije u periodu maj-jun 2022. godine je približno udvostručena u odnosu na isti period prošle godine.
Istovremeno, analitičari kompanije NielsenIQ su otkrili da je u periodu maj-jun 2022. prodaja bezalkoholnih pića u Rusiji smanjena za 5,5% u fizičkom smislu u poređenju sa istim periodom 2021. godine.