Pepsi lansira kampanju koja uzdiže navijačko iskustvo

Nakon godina sponzoriranja važnih trenutaka kao što je show na poluvremenu Super Bowla, oglasi se sada fokusiraju na zvijezde u pozadini
Fanovi NFL-a strpljivo čekaju povratak profesionalne lige.

Prva utakmica sezone je zakazana za 10. septembar, a iz kompanije Pepsi su za to vrijeme pripremili dva oglasa koje je radila agencija Goodby Silverstein & Partners.

U oglasima se odaje priznanje navijačima i trudu koji ulažu na pripreme za početak sezone.

Kampanje kompanije Pepsi su prepoznatljive po poznatim ličnostima i energiji.

Kao primjer možemo uzeti ovogodišnji show Jennifer Lopez i Shakire na polufinalu Super Bowla, gdje je sponzor bio, ko drugi nego Pepsi.

„To je bio posljednji, veliki, kultni trenutak nakon kojeg smo zaglavili na jednom mjestu zbog koronavirusa“, rekao je Todd Kaplanzamjenik predsjednika marketinga kompanije Pepsi prenosi media-marketing.