Optimizirajte svoj LinkedIn profil

Iskoristite sve što LinkedIn nudi i koristite ga kao alat za informiranje i povezivanje sa postojećim i potencijalnim klijentima, podsticanje prepoznatljivosti brenda i, naravno, povećanje prodaje

CHIANGMAI, THAILAND -FEBRUARY 7, 2017:LG Nexus5 opened to Linkedin app. Linkedin is a social networking website for people in professional occupations.

U proteklih mjesec dana započela sam saradnju s međunarodnom korporacijom prisutnom u 30 zemalja. Cilj im je iskoristiti sve što LinkedIn nudi i koristiti ga kao alat za informiranje i povezivanje sa postojećim i potencijalnim klijentima, podsticanje prepoznatljivosti brenda i, naravno, povećanje prodaje.

Naravno, prvi korak je osposobljavanje zaposlenih o platformi. Počeli smo sa šefovima marketinga, a polovina njih je već prošla obuku i svojim rezultatima vidi rezultate, što je izvrsno za njih i korporaciju. Nakon završetka treninga, razgovarali su sa svojim timovima o tome i raspitivali se ko će se sljedeći pridružiti treningu. I kao i svugdje, bilo je prigovora. Zaposleni ne vide blagodati svog prisustva na LinkedInu.

Normalno je imati primjedbe. Ljudi ne poznaju platformu i vide je samo kao dodatni zadatak koji se dodaje njihovom radnom opterećenju. Iskreno, bit će dodatnog posla, ali ako nauče kako to raditi na pravi način, zaposlenici će postići masovne rezultate ulažući u njega samo 10 minuta dnevno.

Ima li koristi za zaposlene? Ima ih više. U jednom od prošlih članaka govorila sam o filteru „Šta to ima za mene“? Dakle, zaposlenici moraju znati odgovor na to pitanje.

 

  • Prvo, kompanija će najvjerovatnije uložiti u njihov trening o platformi. Iako na početku može izgledati kao opterećenje, minimalni rezultat je optimizirani profil koji osigurava veću društvenu vidljivost. A profil ostaje na osobi, čak i ako odluči napustiti kompaniju. Kao i vještine za pravilno korištenje platforme.
  • Obično kompanije koje se odluče ulagati u ovu vrstu marketinga imaju dobru reputaciju, a zaposlenici vole biti povezani s njima. Dakle, postavljanjem i optimizacijom profila za potrebe kompanije, zaposlenici grade svoju profesionalnu reputaciju. Ljudi će ih shvatiti kao autoritet u svojoj industriji, bez obzira na povezanost s kompanijom. Kada njihova mreža – kupci, partneri itd. reagiraju pozitivno, to će utjecati na njihovo samopouzdanje i kredibilitet, što je velika osobna korist.
  • Dijeleći sadržaje kompanije, zaposlenici će pokazati da im je stalo do kompanije i poticati svijest o brendu za kompaniju i budući rast … Na ovaj način će aktivno doprinijeti povećanoj prodaji kompanije, što može rezultirati i (ovisi o načinu plaćanja) u bonusu za njih.
  • Njihova LinkedIn mreža može se ugledati na njih. Zbog toga ko su i zbog njihovog položaja, to može utjecati na buduće zapošljavanje kompanije. Uvijek je lijepo kad vam neko dođe i kaže da se zbog vas prijavio za neko radno mjesto; vidjeli su vas i dive vam se, pa je odluka bila laka. Nije li utjecaj na druge ljude veliki kompliment?

 

Gore navedeni razlozi bili su oni koje bi zaposlenici kompanije trebali uzeti u obzir kada se usprotive pristupanju LinkedInu.

Ako ste samostalni preduzetnik ili vaša kompanija ne ulaže u ovaj marketing, razlozi zbog kojih biste se trebali pridružiti i barem imati optimiziran profil su:

  • Pružanje šanse drugim ljudima da pronađu vas i sebi kako biste bili otkriveni na mreži. Mnogo puta kada dođemo u kontakt s nekom osobom, potražimo je na Googleu. Uz optimizirani LinkedIn profil, bit ćete prvi hit na Googleu. Šta želite da ljudi vide? Do vas je.
  • Pozicioniranje sebe kao autoriteta u svom polju predstavljanjem vašeg rada, uspjeha, rezultata, dijeljenjem klijentovih priča, preporuka …
  • Beskrajna je mogućnost povezivanja s ljudima; s ograničenjem od 30.000 veza i bez ograničenja u praćenju, lako možete doći do svojih ciljanih ljudi.

To je platforma među ljudima kojoj se najviše vjeruje i propuštate to što niste prisutni.

Još uvijek sumnjate? Kontaktiraj nas na mail redakcija@instore.ba, i potražite najbolji savjet o upravljanu svojim LinkedIn profilom.

Barbara Imenšek

Imam 20 godina iskustva u različitim marketinškim, prodajnim i istraživačkim pozicijama (Brand manager u FMCG industriji, Rukovodilac istraživanja, Menadžer za razvoj novih poslova, Accpint direktor u reklamnim agencijama SM JWT i Kompas dizajn). Gdje god sam radila, bila sam odgovorna za širu regiju (zemlje bivše Jugoslavije i istočnu Evropu). U jednom sam trenutku odlučila da želim više slobode pa sam počela freelancingom. U posljednjih 18 mjeseci shvatila sam da se moram fokusirati na nešto na čemu mogu upotrijebiti svo svoje znanje. Pokazalo se da je LinkedIn prava platforma za to. Volim osobni pristup pri radu s ljudima, s pojedincima kojim pomažem u izgradnji top ličnih profila i strategija za privlačenje klijenata ili kompanija prilikom razvoja strategije i programa ‘Employee Advocacy’. Sva znanja i obuke iz proteklih godina pomažu mi da ljudima sa kojima radim dovedem do postiganja njihovih ciljeva.