Mercatorov inovativan pristup prema mladima

U sklopu nove medijske video platforme M SOSESKA (www.msoseska.tv) koju je Mercator pokrenuo u februaru ove godine, na TikToku i M Soseski se održava prvi pravi regionalni show talenata. Mercator poziva plesače i sve ostale koji vole plesati, iz Slovenije, Hrvatske, Srbije, Bosne i Hercegovine i Crne Gore da se prijave na ovaj show. Pobjednik osvaja 14-dnevno putovanje u Los Angeles sa vrhunskim časovima plesa uz najbolje svjetske plesače. M SOSESKA se na ovaj vrlo inovativan način približava mlađoj ciljnoj publici u saradnji sa trenutno izuzetno popularnim influencerima.

Takmičenje poziva mlade optimistične i ambiciozne plesače i ljubitelje plesa da pokažu svoje snage, jer M SOSESKA želi potaknuti mlade talente na kreativnost, koja donosi žar borbe, uspjeha i zabave. Glavni komunikacijski kanal ovog projekta je TikTok, a sadržaj je dostupan i na msoseska.tv i YouTube profilu M Soseska.

Show talenata se odvija sa četiri plesna izazova (prvi je već počeo!), a takmičari se mogu prijaviti za samo jedan ili više izazova. Učestvuju tako što nauče plesnu koreografiju uz pomoć sporijih snimaka objavljenih na YouTubeu, snimajući svoj ples i objavljujući ga na TikToku. Osim glavnog mentora, trenutno najboljeg koreografa na Balkanu, Žige Sotlara, u žiri je pozvan i kralj slovenačkog TikToka, Žiga Kukovič i balkanska superzvijezda Sara Jo. Članovi žirija će izabrati do 40 najboljih plesnih snimaka kako bi se plasirali u polufinalnu bitku, gdje će najhrabrijih 8 plesača tada proći u finale. Glavna nagrada je izuzetno privlačna, posebno za ciljanu publiku, jer će pobjednik imati priliku pohađati vrhunski plesni kurs pored 14-dnevnog putovanja u jednu od najpopularnijih plesnih destinacija, Los Angeles, gdje će usavršiti svoje plesne vještine u društvu najboljih svjetskih plesača u plesnom studiju  Millennium.

“M SOSESKA nije samo slovenački, već i regionalni projekat. To je prvi put istaknuto u emisiji Crveno i crno s Vesnom Milek u epizodi u kojoj su nastupili Senidah i Cazzafura, koji su bili izuzetno uspješni i postigli zavidnu gledanost izvan Slovenije. Plesna akademija MTikTok ovu priču dodatno nadograđuje te se možemo nadati još regionalnim nastupima u M SOSESKI i u budućnosti” objasnila je Kristina Gregorc, direktorica digitalnih komunikacija, razvoja i internetske prodaje u Mercatoru te i odgovorna urednica M Soseske, dodajući da takvim emisijama Mercator dokazuje da razumije vrlo raznolike ciljne skupine i pokazuje svoju opredjeljenost ka mlađoj populaciji.

„Mercator grupa kroz svoje različite projekte djeluje regionalno, i upravo takav način djelovanja nas čini posebnim i daje mogućnost našim kupcima i partnerima u BiH  i zemljama regije velike benefite kroz sva tržišta na kojim Mercator  grupa  posluje. Upravo kroz ovaj projekat ujedinjujemo regiju i nastavljamo sa donošenjem noviteta na tržište  sa posebnim  fokusom na mlade, pružajući im priliku  da na pravi način iskoriste svoj potencijal. Još jednom pozivam sve mlade kreativne i ambiciozne plesače i ljubitelje plesa iz Bosne i Hercegovine da se prijave na ovo regionalno takmičenje koje zasigurno otvara vrata za dalje usavršavanje u ovoj grani umjetnosti a koje će, sigurna sam,  imati veliki uticaj na dalji razvoj njihove karijere“ – izjavila je Irena Miličević Vukoja, direktorica sektora marketing i PR Mercatora BH.