Pojava pandemije COVID-19 izazvala je brojne negativne ekonomske posljedice koje prijete padu bruto domaćeg proizvoda (BDP), zaposlenosti, javnih prihoda, investicija i izvoza. Pandemija koronavirusa ujedno je velik šok i za evropsku i svjetsku privredu. Zbog navedenih poteškoća uzrokovanih proglašenjem stanja pandemije, otvaranje novih izvoznih tržišta je ogroman izazov, a posebno je značajan kada ga realizuju mali domaći bh. proizvođači.
Bosanskohercegovačka kompanija Dr.Pasha – proizvodnja 100% prirodnih kozmetičkih proizvoda je potpisala ugovor za izvoz sa Libijskom kompanijom Mayza Co. Tripoli – distributerska kuća za FMCG proizvode iz premium segmenta na području Libije. Prva isporuka je već sprovedena što predstavlja tek početak velikog izvoza bh. brenda na tržište Libije. Uprkos manjim tržištima u odnosu na ostale države svijeta, te relativno velikoj udaljenosti, a i političkim razlikama, Bosna i Hercegovina i Libija dugi niz godina imaju intenzivne međudržavne odnose, što nije toliko čest slučaj u vanjskopolitičkim odnosim BiH s državama na afričkom kontinentu.
Potencijal ovog tržišta želi iskoristi i kompanija Dr. Pasha te tako svoje poslovanje širi na tržište Libije, a u završnim pregovorima je razvoj kanala distribucije kao što su neki od vodećih drogerija i pharma kanala. Na taj način će se na tržište Libije naći kozmetički proizvodi spravljeni po originalnoj recepturi kao što su: baby asortiman, linija za žene, a i muškarce te drugi proizvodi iz asortimana.
Nakon dugogodišnje saradnje i plasiranja proizvoda Dr. Pasha na tržište EU odnosno Slovenije, Austrije, Belgije i Hrvatske, te Arapskih zemalja Perzijskog zaljeva Katara i Ujedinjenih Arapskih Emirata dodatni izazov za kompaniju bio je svakako i ulazak na potpuno novo tržište i po prvi put na afrički kontinent. Danas, proces proizvodnje i ručna izrada proizvoda kao i prepoznatljiv izgled inspirisan tradicionalnim motivima Bosne i Hercegovine, doprinose ponovnom ujedinjenju čovjeka i prirode u svrhu ljepote, zdravlja i dobrog osjećaja.
Dr. Pasha će svakako nastaviti ulagati u brigu o zdravom načinu življenja, kroz primjenu strategije unapređenja i razvoja, korištenjem prirode i njenih resursa, te na taj način osigurati kontinuirani razvoj, konkurentnost i stabilnost u poslovanju.