Trgovci širom Evrope nastavljaju sa uklanjanjem plastike iz ambalaže

U 2021. godini, brojni trgovci širom evropskog kontinenta nastavljaju sa smanjenjem plastike u amabalaži.

Birtanski Tesco će sljedeće godine ukloniti 16 miliona komada plastike iz sopstvenog asortimana piletine. Trgovac će svoj cilj postići uklanjanjem platične ambalaže.

Portugalski maloprodajni lanac Pingo Doce i veletrgovac Recheio Cash & Carry eliminisali su mikroplastiku iz oko 520 proizvoda privatne robne marke u kategorijama kozmetike, deterdženata i lične higijene. Pingo Doce je uklonio mikroplastiku iz svih 321 SKU-a u svojim asortimanima Be Beauty, Cuida Bebé, SKINO i UltraPro. Recheio je eliminisao komponentu iz svojih brendova Masterchef i Amanhecer.

U njihovom komšiluku, španski trgovački lanac Mercadona ima za cilj da smanji upotrebu plastike za 25% i da svu svoju plastičnu ambalažu zamijeni recikliranom.

Aldi Italia izbacio je ambalažu za hranu napravljenu od plastike u saradnji sa kompanijama Carton Pack i Plastic Bank.

Britanski Waitrose lansirat će svoj ekološki prihvatljiv asortiman za čišćenje domaćinstva, ECOlogical, sa poboljšanom ambalažom, čime će smanjiti količinu plastike zaa oko 4,1 tone godišnje.

izvor: PLMA

foto: pixabay