Kompanija Kolid S Team sa svojim brendom Sunday od aprila će biti prisutna na japanskom tržištu, pa će lokalni potrošači imati priliku upoznati se s okusima ovih makedonskih kolača.
Kao jedan od najvećih proizvođača tradicionalnih slatkiša u Europi, ovaj put Kolid S Team otvara azijsko tržište preko Japana, gdje je uspio zadovoljiti visoke kriterije kvalitete i zahtjeve standardizacije koji važe za neka od najtežih tržišta na svijetu u tom pogledu.
Proizvodi će biti upakovani u posebno prilagođenu ambalažu s najnovijim standardima, koji garantuju da će Sunday biti rame uz rame sa svjetski poznatim imenima iz ove kategorije.
”Osim Japana kao najnovija destinacija u najavi za naš brend Sunday je i Indija, jer smo u posljednjoj fazi pregovora o plasmanu proizvoda tamo, što je također veliki izazov za proizvođače iz ove regije. To su tržišta sa specifičnim zahtjevima na koja moramo odgovoriti ako želimo uspjeti. Naši proizvodi su već prisutni u najvećim prodajnim lancima širom Europe, Australije, Amerike i Kanade, ali i dalje azijske zemlje imaju ogroman potencijal i pažnju našeg menadžmenta i istraživačkog i razvojnog tima u posljednjem periodu. Nadamo se da ćemo s Japanom otvoriti put ka Dalekom Istoku i da će makedonska kvaliteta biti prepoznata svugdje u svijetu”, kaže generalni direktor kompanije Duško Stojkov.