Nielsen od sada mjeri Youtube TV kampanje

Nielsen je najavio da će se YouTube streaming TV mjeriti rejtingom digitalnih oglasa i ukupnim rejtingom oglasa kako bi oni koji kupuju, i oni koji prodaju medijski prostor, bolje razumjeli i verifikovali publiku na aplikacijama YouTube i YouTube TV, na pametnim, odnosno, povezanim TV prijemnicima (Connected TV)

Ova najava proširuje Nielsenove mogućnosti mjerenja YouTube-a mimo kompjuetra i mobilnih uređaja i nadovezuje se na Nielsen-ov prošireni paket proizvoda Advanced TV koji također uključuje TV mjerenja koja je moguće adresirati.

Prva faza merenja biće realizovana do sredine 2021. godine, počevši od YouTube TV-a i proširiće se na aplikaciju YouTube na povezanim tv prijemnicima u SAD-u.

Prema nedavno obajvljenom Nielsenovom izvještaju Beyond Streaming, YouTube je činio 20% cjelokupne upotrebe streaminga u SAD-u. Ovim proširenjem pokrivenosti, Nielsen donosi neviđenu transparentnost vodećem servisu za streaming koji podržava oglase, dajući marketarima veće povjerenje u ulaganja koju čine i sposobnost da bolje mjere uspjeh svojih kampanja na različitim platformama.

Preko 100 miliiona ljudi u SAD-u svakog mjeseca gleda YouTube i YouTube TV na povezanim tv uređajima. Oglašivači traže da nezavisni partneri za mjerenje gledanosti, poput Nielsena, pruže celovit prikaz publike YouTube-a i YouTube TV-a, kako bi razumjeli opseg publike koju mogu targetirati kroz CTV kampanje, kaže Debbie Weinstein, potpredsednica globalnih rešenja pri YouTube-u prenosi Media Marketing.