Srbija: Zlatno priznanje UEPS-a za „Hajde da imamo vremena“ Grand kafe

Kampanja Grand kafe „Hajde da imamo vremena“ osvojila je dvije prestižne nagrade Udruženja za tržišne komunikacije Srbije (UEPS). U okviru godišnjeg konkursa UEPS-a ovoj kampanji dodijeljeno je zlatno priznanje u kategoriji Integrisana promotivna kampanja Pića i srebrno u kategoriji TV spot.

Ponosni smo da smo i ovog puta uspjeli da osmislimo kampanju za Grand kafu koje se ističe autentičnošću i relevantnošću. U saradnji sa agencijom Luna TBWA kampanjom „Hajde da imamo vremena“ željeli smo da ispričamo jednostavnu, ali autentičnu, toplu i ličnu priču koju svako može da razumije i u njoj se pronađe. Veoma nam je drago da smo u tome uspjeli, jer pored pozitivnih reakcija i komentara potrošača, upravo to nam potvrđuju i ove dvije nagrade profesionalaca iz struke. Zahvaljujemo se žiriju UEPS-a koji je prepoznao ključne poruke i vrijednosti koje Grand kafa već godinama drži visoko kao prioritete, u cilju adekvatnih odgovora na potrebe naših potrošača, ističe Nina Cvetković, Senior Brand Building Manager Grand kafe.

Kako još iz kompanije navode, Grand kafa je uvijek tu za svoje potrošače, da prepozna i ispuni njihove želje i potrebe, i dijeli sa njima sve one momente koji su zaista bitni. Danas možda i više nego ikada prije, svi shvatamo da treba uživamo u porodici, prijateljstvu, ljubavi, jer trenuci kada „imamo vremena“ su oni koji su važni, koji nas ispunjavaju, i koje ne treba da propuštamo. Zato je „Hajde da imamo vremena“ ne samo marketinška kampanja za Grand kafu, već i svojevrsni podsjetnik da treba da odlučimo da imamo vremena za one stvari koje su nam važne i ljude koji nas čine srećnima, poručili su iz Granda.

Izvor: InStore
Foto: Grand kafa