Istraživačka agencija Nielsen vidi priliku za rast kategorije privatne robne marke u 2021. godini, kada se očekuje normalizacija maloprodaje širom Evrope.
Naime, u prezentacijama na PLMA sajmu (ove godine prvi put u online formatu) početkom ovog mjeseca, rukovodioci Nielsena ukazali su na neke ključne faktore koji bi mogli da dovedu do veće zarade za PL kategoriju.
Kupci u 2021. godini će možda više nego ikad obraćati pažnju na cijenu, dok se nose sa ekonomskim poteškoćama i neizvijesnošću usljed pandemije.
Prema njihovim procjenama, 2021. obilježit će snažan rast maloprodaje i velikih asortimana privatnih robnih marki. Potrošači sada imaju više povjerenja u kvalitet maloprodajnih marki.
Istraživanja agencije Nielsen pokazuju sve veći procenat povjerenja da su proizvodi sa oznakom PL kvalitetni i podjednako dobri kao i brendovi proizvođača. Također, potrošači smatraju da se kvalitet proizvoda iz privatne robne marke sve više poboljšava.
izvor: PLMA
foto: pixabay