Srbija: Hard Seltzer uskoro u portfoliju Apatinske pivare

Kompanija Molson Coors Beverage uskoro lansira novo alkoholno piće – hard seltzer na tržište Centralne i Istočne Evrope učvršćujući time svoju lidersku poziciju, piše na zvaničnoj LinkedIn stranici Apatinske pivare, koja je dio ove multinacionalne kompanije.

Dodatno se navodi da će u Srbiji hard seltzer obogatiti portfolio proizvoda Apatinske pivare.

Ovaj potez podrazumijeva širenje jedne od najvećih pivarskih kompanija na svijetu u kategoriju drugih alkoholnih pića u CEE regionu. Riječ je o novom alkoholnom piću koje je u kratkom roku postalo brzorastući hit u SADu i širom svijeta, navodi.

Ovom u prilog govori i ono što smo na zvaničnom sajtu kompanije Molson Coors Beverage mogli pročitati sredinom prethodne godine. Naime, značajna sredstva su uložili u svoju pivaru u Fort Worthu, u američkoj državi Teksas, kako bi povećali kapacitete i podržali proizvodnju i pakovanje hard seltzer kategorije iz svog šireg portfolija.

Taj multimilionski projekat uključivao je instalaciju nove linije za konzerve i najsavremeniji sistem filtracije, što bi sve trebalo da uveća više od pet puta američke kapacitete Molson Coorsa u prozvodnji hard seltzer kategorije i drugih pića.

Kako je tada navedeno, sva ta unaprijeđenje su dio većeg, globalnog plana za nadogradnju i unaprijeđenje opreme, radi poboljšanja efikasnosti i pripreme kompanije za budućnost, jer sve više ulazi u segment kategorija koje nisu pivo.