SAD: Kraft Heinz i Nike predstavljaju Kool-Aid patike

Patike su ukrašene bojama inspirisanim okusima Kool-Aida, ali i Morantovim djetinjstvom u Južnoj Karolini, kao i potpisom američkog košarkaša.

– Sjećam se da je baka uvijek imala Kool-Aid u frižideru i to je dio mojih posebnih uspomena iz djetinjstva – objašnjava Morant inspiraciju iza dizajna.

Kolekcija će imati dva lansiranja za fanove – prvo s bojama Morantovih omiljenih okusa Kool-Aida (malina i višnja) u maju, a zatim drugo u julu, inspirisano prepoznatljivom crvenom bojom Kool-Aida.

Skoro 100 godina, Kool-Aid je simbol smjelog okusa, kreativnosti i zabave – ujedinjujući ljude kroz generacije. Nike i Ja Morant dijele našu strast za samoizražavanjem i oblikovanjem kulture, što ovu suradnju čini prirodnim spojem. Uvijek tražimo nove i uzbudljive načine da fanovi proslave svoju ljubav prema Kool-Aidu, a ova suradnja u svijetu patika omogućava im da spoje stil obuće i pića – izjavila je Kristina Hannant, direktorica marketinga za gotova pića u Kraft Heinz-u.

Povodom lansiranja, Kool-Aid također predstavlja i ograničeno izdanje paketa okusa, prvu novu ponudu brenda u više od pet godina, koji omogućava fanovima da miješaju i kombiniraju četiri najpoznatija Kool-Aid okusa. Također, odabrani fanovi mogu se prijaviti za šansu da osvoje personalizirane Kool-Aid dodatke za pertle.

Izvor: InStore
Foto: Kraft Heinz