Guinness, brend kompanije Diageo, lansirao je novu kampanju pod nazivom “A Lovely Day”, koja slavi zajednice širom SAD-a.
Kampanja predstavlja svojevrsno “putovanje” kroz svaku američku saveznu državu, dugo 5.057 milja, kroz koje brend prikazuje zajednice i ljude koje je spojila čaša Guinness piva.
Neke od 50 zajednica prikazanih u kampanji uključuju muzičku grupu The Treme Brass Band iz New Orleansa, Brainerd Jaycees Ice Fishing Extravaganza – takmičenje u pecanju na ledu, Albuquerque Aardvarks ragbi tim, kao i Udruženje vodoinstalatera iz Chicaga (Chicago Plumbers Union), koje još od 1962. godine u saradnji s Guinnessom boji rijeku u Chicagu u zeleno za Dan svetog Patrika.
Od klizača na jezerima Aljaske, do bejzbol tima u Tulsi i takmičenja u dominama na Floridi – susreli smo prave ljude i svjedočili pravim trenucima. Sve što smo trebali učiniti bilo je donijeti Guinness i pustiti kamere da snimaju. Ova kampanja je osvježavajući podsjetnik da najviše uspijevamo kada smo dio zajednice. Jer u suštini, divan dan nije samo ono što je u tvojoj čaši – već ljudi oko tebe, zajednički trenuci i strasti koje nas povezuju, poručila je Joyce He, potpredsjednica Guinnessa.
U okviru kampanje, brend je također predstavio limitiranu seriju Guinness Draught Stout limenki koje je dizajnirao grafički umjetnik iz Los Angelesa, Sebastian Curi.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Diageo