Kompanija Kraft Heinz, planira da poveća marketinške resurse u narednim godinama i pokuša da uštedi 2 milijarde dolara (1,68 milijardi dolara) optimizacijom lanca snabdjevanja do 2024. godine.
Kompanija, koja je poznata po prodaji konzervirane hrane i grickalica, u javnosti često ima “loš imidž”, zbog stigme da prodaju nezdravu hranu. Pored toga, kompanija se suočava sa jakom konkurencijom jeftinijih privatnih robnih marki etabliranih lanaca kao što su Kroger i Walmart.
Nakon nedavno održanog online sastanka sa investitorima, uprava Kraft Heinz-a je naglasila da će se marketinški budžet zbog toga povećati za 30% na oko 1,18 milijardi eura, što je većina akcionara pozdravila.
Nešto slično se moglo i očekivati, s obizrom na to da je Miguel Patricio, poznati stručnjak na polju medija i oglašavanja, prošle godine preuzeo mesto izvršnog direktora.
Akcije Kraft Heinza skočile su za 4,6% odmah nakon informacija. Mijenjamo fokus na proizvodnji, logistici i javnim nabavkama – to su velike promjene, jer ćemo biti svjesni uštede troškova za pet godina, rekao je Patricio za Reuters.