Kako ističu rezultati su postignuti uz pomoć dugoročne strategije kompanije koja se temelji na tradicionalnim i lokalnim brendovima, fleksibilnosti u donošenju odluka kada se traži ušteda i izvanrednom angažmanu zaposlenika.
Kofola je uspješno preuzela kompanije Ondrášovka i Korunní, što je dovelo do porasta tržišnog udjela u češkoj maloprodaji. Uprava Kofole očekuje da se cijelo tržište postupno počne ponovno buditi, a opet, u slučaju promjena, grupacija ima dovoljno resursa za prevladavanje teških vremena.
Iako je došlo do smanjenja prihoda grupacije između tromjesečja od 15,9%, Kofola je ipak završila s pozitivnom neto dobiti, a EBITDA marža ostala je na 15,7%.
Snašli smo se, i to izvrsno, moram pripomenuti, kaže Jannis Samaras, izvršni direktor Kofole.
Najjači čehoslovački segment na nivou prihoda i bez uticaja akvizicija smanjio se između tromjesečja za 25,1%, što je s obzirom na negativna kretanja u aprilu 2020. izvrstan rezultat.
Segment Adriatic zabilježio je još manji pad prihoda, samo 23,3%. S druge strane, UGO je najviše pogođen zbog zatvaranja trgovačkih centara i gastro objekata, jer je iznenada izgubio veći dio prihoda. Kako bi se izborio s novonastalom situacijom, UGO je reagovao pokretanjem novih usluga, poput UGO dostave, i jačom saradnjom s partnerskim dostavnim službama.