Lidl Belgija nedavno je uveo oznaku “Eco-Score” na oko stotinu prehrambenih proizvoda, koja pruža informacije o uticaju ovih proizvoda na životnu sredinu.
U početku će se nova oznaka nalaziti na određenim proizvodima privatne robne marke, poput mliječnih proizvoda, čaja ili kafe.
Inicijativa je razvijena kako bi se kupcima omogućila održivija kupovina, pri čemu je približno 171 Lidl prodavnica preuzela ovaj sistem.
“Eco-Score” je nezavisna metoda za procjenu održivosti proizvoda, a oznaka je nivelisana u rasponu od tamnozelenog ‘A’ (slab uticaj) do crvenog ‘E’ (veliki uticaj). Parametri na osnovu kojih se dodjeljuje ova oznaka zavise od nekoliko faktora kao što su certifikacija, porijeklo ili pakovanje, itd.
”Na ovaj način kupci mogu da izaberu održiviju kupovinu. U budućnosti želimo da optimizujemo uticaj naših proizvoda na životnu sredinu na osnovu kriterijuma “Eco-Score”, poručila je Isabelle Colbrandt, portparolka Lidl-a Belgija. ”Do 2025. godine planiramo da ponudimo našim klijentima veću transparentnost o društvenom, ekološkom i zdravstvenom uticaju naših proizvoda i omogućimo im da donesu prave odluke”, dodala je Colbrandt.