Pandemija koronavirusa utjecala je na sve sfere poslovanja, samim tim i na FMCG industriju. U novom normalnom važno je snaći se i uspješno nastaviti poslovanje. Izazovno vrijeme i neizvjesne prilike zahtijevaju posebne vještine, posebno kad govorimo o uvijek aktuelnoj temi PREGOVORI.
Pregovori zahtijevaju dosta truda i prilično su stresni, posebno kad znamo da je trgovina doživjela tektonske poremećaje i promjene. Svjedoci smo nezapamćenih procesa transformacije, gdje se u fokusu nalaze iskustvo kupovine i moderan potrošač.
Šta nam donosi godina koja je pred nama jako je teško znati, zato je važno spremiti se na vrijeme.
Na šta je to važno obratiti pažnju, koji su to novi načini pregovaranja, kako se što bolje i kvalitetnije spremiti, šta sve uključiti u pregovore, koje tehnike koristiti, šta je to sada važno, a šta je bilo nekada važno, kako imati kvalitetan pristup prodaji, na koji način ostvariti uspješnu poslovnu saradnju, samo su neka od pitanja na koja ćemo dati odgovore 17.12.2020.
Era eCommercea donijela je mnoštvo promjena i sve je to utjecalo na poziciju i prodaju proizvoda, koliko su se trgovci promijenili i kako, posebno će biti jasno nakon što pokušate uspostaviti ili nastaviti saradnju u godini koja je pred nama.
Za posao koji vas čeka važna je snaga koju imate i utjecaj koji možete ostvariti. Obje strane u pregovorima trebaju se spremiti na implementaciju novih strategija, kako bi privukli nove i zadržali stare potrošače.
Uspjeh pregovora zavisi od vas samih, naučite prezentovati prvo sebe, prije nego prezentujete svoje proizvode ili kompaniju, računajte na to da je druga strana uvijek savršeno spremna.
Svi učesnici projekta MUST HAVE 2021 imat će priliku sudjelovati na online konferenciji, na kojoj će čuti kako unaprijediti svoje pregovaračke vještine i naučiti da vaši pregovori uvijek budu uspješni!