Prošle godine prihod od prodaje Carrefoura porastao je za 7,8 posto, što znači da je francuska grupacija zabilježila rekordni promet. U Evropi trgovac najbolje poslovao na tržištima Belgije i Španije.
Carrefour je kalendarsku godinu završio sa prometom od 70,7 milijardi eura, a trgovački lanac je postigao napredak na gotovo svim tržištima na kojima posluje, kao i u svim formatima prodaje. Na domaćem (francuskom) tržištu najmanji rast zabilježio je format hipermarketa. Posebno treba istaći belgijsko tržište, sa rastom prodaje od 8,3% (na 4,5 milijardi evra) i povećanje tržišnog udela. U Španiji je rast prihoda od prodaje iznosio 7,1 posto.
Promet je pao samo u Poljskoj i Italiji, dok je u Latinskoj Americi Carrefour zabilježio značajan rast prihoda od prodaje – 23%. Trgovac je zabilježio rast od čak 70% na globalnom nivou u poređenju sa 2019. Od e-trgovine, trgovački lanac je ostvario 2,3 milijarde eura prihoda. Kompanija ima za cilj da do 2022. da poveća ovu cifru na 4,2 milijarde eura.
Prodaja organski uzgojene hrane skočila je 18 posto, primijetan rast bilježi i prodaja privatne robne marke – 29 posto (Carrefour planira da poveća prodaju na 33 posto do sljedeće godine).
Međutim, vrijedi napomenuti da je dobit na nivou cijele grupe smanjena za čak 43 posto na 641 milion eura, jer je korona kriza stvorila velike i neočekivane troškove.