Projekat je dio Lidlove strategije širenja poslovanja, koja ima za cij da otvori veća prodajna mjesta sa širokim asortimanom proizvoda, kao i da obezbijdi potrošačima kupovinu bliže domu.
Lidl je najavio otvaranje 23 nove prodavnice u Belgiji do kraja februara 2022. godine čime će biti otvoreno 500 novih radnih mjesta. Dio plana širenja su i četiri nova supermarketa u Mechelenu i Sint-Niklaasu. Trgovački lanac preuredit će postojeće trgovine u devet belgijskih gradova, uključujući Valoniju i Brisel, a planirana je i selidba deset starijih trgovina.
U fokusu je i širenje asortimana svježih proizvoda od lokalnih dobavljača.
Posebnu pažnju posvećujemo lokalnim proizvodima što belgijski potrošači znaju da cijene. Polovina našeg voća i povrća i 90% mesa dolazi iz Belgije. Iz Belgije je također i 100% mlijeka i jaja, istakla je Isabelle Colbrandt, portparol Lidla.
Lidl je ovog mjeseca otvorio dva nova objekta u Zottegemu i Virtonu, a 24. februara planira otvaranje još četiri u različitim gradovima. Do kraja godine nove prodavnice Lidla dobit će još desetak belgijskih gradova.