#DobarDomaćiProizvod na adresama najvećih trgovačkih lanaca u regionu

Koliko je važna prisutnost domaćih proizvoda na policama lokalnih trgovaca, jednako, ako ne i važnije je prepoznatljivost i potražnja istih na regionalnom i svjetskom tržištu.

Kampanjom #DobarDomaćiProizvod InStore magazin podržava i promovira  bh. proizvode i brendove, educira trgovce i distributere o važnosti domaćih proizvoda po uzoru na druga razvijena tržišta, te ističe sve benefite i kvalitete istih, tj. dobro koje za privredu u cijelosti donosi njihova kupovina i afirmacija.

”Ono što je krajnji cilj ove kampanja, a naša je dužnost, kao prvog i jedinog regionalnog stručnog magazina za FMCG industriju, jeste izvoz dobrih domaćih proizvoda i plasiranje u neke od najvećih svjetskih trgovačkih lanaca, kao što je trenutno aktuelna tema, potražnja za bh. proizvodima za potrebe Shufersala, najvećeg trgovačkog lanca prehrambenih proizvoda u Izraelu. Želimo animirati lokalne proizvođače i velike regionalne i svjetske trgovačke lance da se povežu i ostvare saradnju”, ističe glavni i odgovorni urednik InStore magazina u BiH, Rešid Muratović.

Od posebne važnosti je i kontinuirana komunikacija, te prisutnost, kako na policama, tako i u domaćim medijima, o važnosti proizvoda nastalih u BiH, i što to za privredu donosi kupovina i promocija istih.

InStore magazine će za sve oglašivače u kampanji #DobarDomaćiProizvod obezbijediti veliku medijsku pokrivenost i komunikaciju, kako bi svaki proizvod, brend ili kompanija dobili jednaku mogućnost da što bolje iskomuniciraju benefite i sve ono što njihov proizvod čini dobrim i jedinstvenim na tržištu.

Samo povezani ostajemo snažni i sposobni za dalji rast, za dobro svih, malih i velikih kompanija, naših potrošača i privrede.

Više o kampanji, brendovima, intervjuima i recenzijama nekih od najboljih domaćih proizvoda na www.instore.ba