Osmijeh je u 2022. obavezan!

Još od 2000. godine trendovi u našoj FMCG industriji su vrlo jasni. Razvoj trgovine u kojoj  dominira svježe, kvalitetno, cjenovno povoljno, asortiman jasan i servis efikasan. Osviješten potrošač  zna šta želi, a želi u svakom trenutku da se osjeća zadovoljan tj. da za svoje pare uvijek dobije najviše.

Sa trendom razvoja novih potreba i želja potrošača u trgovini su se u isto vrijeme počeli značajno razvijati i različiti formati i svaki je na svoj način pokušao da te potrebe zadovolji. Trgovci su u kratkom  vremenu ponudili dodanu vrijednost. Kad tu uvrstimo i “rudarenje” po podacima kojih je svaki dan bilo više i više, rezultati nisu izostali.

Promjene koje su se dešavale u svim sferama života posebno razvojem smart uređaja, interneta, digitalizacije… napravila se direktna zavist ne samo od novca, nego i od vremena. Ono nam uslovljava sve, pa iz tog razloga često uhvatimo sebe kako nemamo dovoljno vremena za hobije, prijatelje, pa čak ni za porodicu.

DISKONTER kao asocijacija na ono što je dominantno, a to je  cijena, na samom početku i nije obećavao baš previše. Uzak asortiman, solidna kvaliteta, dobra cijena, bez prevelikih očekivanja u enterijeru se transformisalo u svježe, kvalitetno, cjenovno povoljno,  asortimanski jasno i servisno efikasano.

Bez obzira na sve trendove brzog rasta trgovaca koje nazivamo diskonteri, ni ostali ne sjede skrštenih ruku.

Kao što smo već najavili glavna tema našeg 8. FMCG Retail Summita je ubrzan rast i razvoj diskontera na našem tržištu. Pokušat ćemo napraviti analizu i dati savjet proizvođačima, distributerima i trgovcima kako na pravi način posmatrati ove trendove, te kako zadovoljiti potrebe potrošača i još uz to zadržati profitabilnost.

Kupovina postaje #experience i što bude više doživljaja na policama, potrošači će češće dolaziti u trgovine, to je poruka koja se mora ozbiljno shvatiti. Niska cijena kao komunikacijski alat, liflet i loyalty program bez koncepta, kasirka i trgovac bez osmijeha, žao mi je, neće moći ili kao što mnogi kažu odavno ne prolazi.

Briga za domaćim proizvodom, najpoželjniji poslodavac, inspiracija za radnike i kupce, dobar komšija a bogami i susjed, te odgovoran odnos prema društvenoj zajednici i životnoj sredini, nema alternativu.

Dođite 3.3.2022. na 8. FMCG Retail Summit, jer je to dan kad slavimo i promovišemo prave vrijednosti za koje se vrijedi boriti. Dođite, jer je važno da čujemo one koji nam imaju šta reći i one koji su ove godine izabrani da ih promovišemo i nagradimo, jer su oni NAŠI HEROJI.

Prijava na www.fmcg-summit.ba i ne zaboraviti ponijeti osmijeh, jer je on obavezan.