Vrijednost prodaje biljnih mesnih alternativa grupe dostigla je oko 200 miliona CHF (185,4 miliona eura) prošle godine.
Prehrambeni gigant Nestlé u Švajcarskoj ovog mjeseca predstavlja novu alternativu tuni na biljnoj bazi, nadajući se da će potrošači, koji tokom pandemije većinu obroka pripremaju kod kuće, sada imati još veću želju da probaju nove proizvode i ukuse.
Poznata po Maggi supama i kockama bujona, kompanija je i ranije ulagala u razvoj proizvoda na biljnoj bazi, kako bi svoju ponudu učinila modernijom i privlačnijom potrošačima koji žele da smanje unos mesa.
Nova „Garden Gourmet“ tuna napravljena od proteina graška biće dostupna u staklenim teglama i to u odjeljcima supermarketa sa rashladnim uređajima, a može se koristiti u salatama, sendvičima i na pizzama. Gotovi sendviči također će se prodavati u nekim prodavnicama, rekla je Nestle.
Plodovi mora na bazi biljaka
Razvijena u roku od devet mjeseci u švajcarskom istraživačkom centru Nestléa, tuna je prvi proizvod iz grupe biljnih morskih plodova koji je stigao na tržište. Burgeri na bazi soje, kao i mljeveno meso i kobasice već su zastupljeni u široj upotrebi.
Nestlé je prošlog mjeseca izvijestio da je povećana potrošnja kod kuće tokom pandemije COVID-19 povećala i potražnju za njenim biljnim proizvodima Garden Gourmet u prvoj polovini 2020. godine.
Vrijednost prodaje biljnih mesnih alternativa grupe dostigla je oko 200 miliona CHF (185,4 miliona eura) prošle godine.