Dobar domaći proizvod: Miris omiljene kafe dolazi iz Bijeljine

Bijeljina je poznata kao grad mladosti, grad vrijednih i radnih ljudi u kojoj je, sada već davne, 2004. izgrađen najsavremeniji pogon za preradu sirove kafe, iz kojeg se distribuira na cijeloj teritoriji Bosne i Hercegovine. Fabrika u Glavičicama posjeduje najsavremeniju opremu za preradu i pakovanje kafe koja garantuje vrhunski kvalitet proizvoda. Svojim iskustvom i znanjem su se nametnuli na bh. tržištu i jedan su od lidera sa visokim tržišnim učešćem sa oko 3.000 tona godišnje proizvodnje i prodaje kafe. Kvalitet ove kafe najbolje pokazuje potražnja proizvoda koja je u konstantnom usponu. 

Fabrika je po mnogo čemu jedinstvena, ne samo u Bosni i Hercegovini nego i šire, a posebno su ponosni na dobro uigrani tim zaposlenih. Rukovodeći kadar u fabrici prepušten je ženama, koje to veoma uspješno obavljaju. Zaposlenici znaju sve o kafi i pored toga neprestano uče i usavršavaju svoje znanje. Dugogodišnje iskustvo omogućilo je da od sirovine koja dolazi sa svih strana svijeta, naprave proizvod posebno prilagođen ovom tržištu, mentalitetu i načinu ispijanja kafe. Od njenog primarnog porijekla, načina branja, skladištenja, transporta, do obrade, mljevenja, pakovanja i pripravljanja. U proizvodnju svake kesice uključeno je puno posvećenosti i strasti svih onih koji u procesu učestvuju kako bi obezbijedili besprijekoran kvalitet. 

Proizvodni proces je potpuno automatizovan i sačinjavaju ga najsavremenije tehnologije prerade i pakovanja kafe. Od skladištenja sirovih zrna u adekvatnim uslovima, do prženja, mljevenja i pakovanja u posebne visokobarijerne folije koje dugo zadržavaju kvalitet proizvoda čuvajući ga od kiseonika. 

Sirovine dolaze iz država koje su najpoznatije na svijetu po proizvodnji sirove kafe. To su Brazil, Kolumbija, Indija, Vijetnam i Uganda. Tu kupuju najbolja zrna dvije najpoznatije i najkvalitetnije sorte Arabica i Robusta, čijom se savršeno izbalansiranom mješavinom stvara proizvod prilagođen ukusu našeg tržišta.

Recept je veoma jednostavan, poručuju iz Grand kafe. Uspjeli su ponuditi kupcima široku paletu proizvoda za svaki ukus i neprestano održavati visok kvalitet proizvoda. Također, konstantna briga o potrošačima i praćenje njihovih želja i potreba je ono što su kupci i prepoznali, te im rado ukazuju povjerenje, birajući baš ove proizvode za početak svog dana, proslavu najljepših trenutaka, ali i užitak u samo svojim minutama.

NASTAJANJE SAVRŠENOG PROIZVODA

Dug je put od plantaža Brazila, Kolumbije, Indije, Vijetnama ili Ugande, do ukusnog i okrepljujućeg napitka na našim stolovima. Za taj put se brine tim stručnjaka, koji biraju najbolja i najkvalitetnija zrna na tržištu, prave savršen omjer raznih sorti, znaju kako besprijekorno ispržiti kafu, odstraniti zrna koja eventualno mogu pokvariti okus, ali pažnju pridaju i mljevenju kafe, tako da u vašoj šoljici imate prepoznatljivi miris i ukus Grand kafe. 

Kada je u pitanju proces pakovanja kafe, to je završna tehnološka operacija i veoma je važno da bude savršeno kontrolisan da bi svaka kesica zadržala sva svojstva mirisne svježe mljevene Grand kafe. Inače, kisik je glavni krivac za mijenjanje svojstva mirisa i arome, tako da se prije pakovanja izvlači kisik, a kafa se pakuje u folije koje nemaju mikroporoznost, što zadržava aromu do krajnjeg roka upotrebe. Prava ambalaža ključni je zaštitnik omiljenog napitka od njegovih glavnih „neprijatelja“: kiseonika i vlage. Ukoliko svježa mljevena kafa, nakon pakovanja, bude izložena dejstvu bilo kojeg od ovih faktora, svježina i aroma se mnogo brže izgube. Varovi na pakovanju su od velike važnosti: kvalitet njihove izrade čini prvu liniju odbrane od štetnih spoljnih uticaja. Pored toga, Grand kafa se pakuje u zaštićenoj atmosferi, jer ona obezbjeđuje svježinu proizvoda, čak i godinu dana nakon pakovanja.

Ipak, jedna od ključnih faza tehnološkog procesa proizvodnje je upravo prženje. Procesom prženja kafe, dobija se ona specifična aroma i miris koji svi volimo. U toku prženja kafe, zrna se uvećavaju skoro 100%, razvijaju se stotine aroma i gotovo svaka sekunda dužeg prženja bi promijenila ukus. Sam proces je potpuno automatizovan i podešeni su svi parametri prženja, ali izoštreno i istrenirano čulo mirisa pržioničara niti jedan kompjuter ne može zamijeniti. 

Grand kafa je savršen izbor za sve ljubitelje kafe, upravo zato što stručnjaci brinu o svakom zrnu od samog njegovog branja, do prženja, mljevenja i pakovanja. 

STRATEŠKI CILJEVI 

Sa daljim fokusom na jačanje temelja svog poslovanja, Atlantic Grupa nastavlja da ulaže u širenje svojih core djelatnosti, dominantno u industriji hrane i pića. Lider su u jednoj od najvažnijih kategorija u industriji robe široke potrošnje – kafi, pa je jedan od strateških prioriteta jačati i unapređivati vodeće pozicije u segmentu kafe, prije svega podmlađivanjem kategorije svježe mljevene kafe, te razvojem potrošnje van domaćinstva. Jačanjem potrošačkog iskustva i u drugim kategorijama kroz inovativne pristupe i praćenje trendova, cilj je da novi proizvodi, brendovi, postanu novi izvori rasta kompanije i temelji poslovanja u budućnosti. 

Potrošači su zadovoljni konstantnim kvalitetom na koji su navikli, širokom lepezom proizvoda koje nude na tržištu, i uvijek posebno oduševljeni svim dodatnim aktivacijama, poklonima i nagradnim igrama koje redovno organizuju kako bi nagradili povjerenje koje im ukazuju. 

Jedno od najvećih priznanja koje su dobili je priznanje za „Must have“ proizvod. Ponosni su što su, osim potrošača, i trgovci prepoznali kvalitet i izabrali ih kao proizvode koje svaka trgovina treba imati na svojim policama i koji se trebaju naći u svakom domaćinstvu. 

Društvena odgovornost je integralni dio strategije razvoja ove kompanije, a rastom i širenjem poslovanja širi se i spektar odgovornosti prema okruženju kao i svijest o mogućnostima i potrebi sopstvenog uticaja na unapređenje općih uslova poslovanja i društvene zajednice u kojoj posluju. Kao kompanija uvijek podržavaju kulturne i sportske manifestacije koje doprinose okruženju u kojem posluju. 

Jedan od strateških ciljeva kompanije usmjeren je ka kontinuiranom stvaranju i održavanju povjerenja u ključnim kategorijama, a s obzirom na to da se navike i potrebe potrošača mijenjaju, u ovoj uspješnoj kompaniji neprestano se traže nove mogućnosti za dalji rast, ali i zadržavanje liderske pozicije i povjerenja potrošača.