Amko Komerc: Najbolje informacije dobijamo od naših kupaca

Shodno svim promjenama koje su se zadesile na tržištu mi smo izuzetno zadovoljni što su naše maloprodajne cijene ostale pristupačne široj masi, te što smo i pored čitave situacije uspjeli osigurati kontinuitet u isporuci proizvoda od strane dobavljača, kažu iz ovog trgovačkog lanca.

Irma Kustura, Amko Komerc

Razgovarala: Edina Mizić

Kompanija Amko Komerc je domaći trgovački lanac, koji kontinuirano unapređuje svoje usluge kroz poboljšanje ponude, cijena, kvaliteta usluge, a sve s ciljem unapređenja cjelokupnog poslovanja.

Najbolje informacije dobijamo od naših kupaca: Zadovoljan i lojalan kupac koji kupuje kvalitetno, povoljno i ugodno je njihov prioritet. U ovom broju magazina, pitali smo Irmu Kusturu iz odjela za marketing u Amko Komercu, kako se unutar njihovog lanca razvija kategorija mlijeka i mliječnih proizvoda, koliko im savremene tehnologije olakšavaju poslovanje i kako je korona kriza utjecala na njihovo poslovanje.

Mlijeko i mliječni proizvodi su složena kategorija, kako ste vi u Amko Komercu prilagodili asortiman današnjim potrošačima?

Kategorija mlijeka i mliječnih proizvoda je organizovana tako da naši proizvodi zadovoljavaju potrebe kupaca u urbanim, ali i ruralnim sredinama. Izuzetno je bitno pratiti potrebe kupaca, posmatrati kupovnu moć naših građana i svakako truditi se da imamo što raznovrsnije artikle po pristupačnim cijenama. Radnje smo organizovali shodno potrebama kupaca tako da svaka poslovnica ima prilagođen asortiman.

Amko Komerc ima izuzetno bogatu ponudu u kategoriji Mlijeko i mliječni proizvodi. Na koji način razvijate postojeće i uspostavljate nove odnose sa partnerima/dobavljačima, i kako „ulistati“ proizvod na vaše police?

Da bi se zadovoljile različite skupine, ali i potrebe kupaca izuzetno je bitno voditi računa o potrebama krajnjeg potrošača. Mi u Amko Komercu imamo veoma korektne odnose sa dobavljačima, koji su naši dugogodišnji partneri i koji zadovoljavaju standarde kada su u pitanju kvalitet artikala koje možete pronaći u našim poslovnicama. Prateći krajnje potrebe kupaca pratimo i novitete na tržištu, što svakako podrazumijeva ulaganja u marketinške aktivnosti i prezentaciju proizvoda krajnjim kupcima.

Trendovi i noviteti oživljavaju svaku kategoriju proizvoda, čime se vi vodite, kad planirate unapređenje i rast kategorije?

Najbolje informacije dobijamo od naših kupaca, oni su baza iz koje dolaze sve informacije vezane želja i potreba krajnjeg potrošača. Naravno, da bi se pratili trendovi i realizovali noviteti pratimo i društvene medije, gdje dobijamo informacije o najpopularnijim trendovima na tržištu. Tu su još i dobavljači koji najavljuju određene proizvode prije nego što ih plasiraju na tržište.

Koliko vam savremene tehnologije i sve što one nose sa sobom olakšavaju poslovanje?

Rad velikih sistema je nezamisliv bez savremene tehnologije. Sa upotrebom savremenih tehnologija imamo mogućnost bržeg selektovanja proizvoda, ali i analize grupa unutar poslovnica što olakšava rad voditeljima kategorija. Tehnologija je osim olakšanih analiza neophodna i za uštedu vremena te lakšeg pristupa informacijama.

Kako je na vaš rad i uopće na kategoriju Mlijeka i mliječnih proizvoda utjecala korona kriza?

Sa pojavom Covida-19 suočili smo se sa promjenom kupovne moći i oslabljenom ekonomskom situacijom. Korona kriza se u našoj državi odrazila na više nivoa. Ono što smo mogli primijetiti jeste da je stanovništvo bilo fokusirano na osnovne životne namirnice ali i proizvode porijeklom iz BiH – dakle domaća proizvodnja. Shodno svim promjenama koje su se zadesile na tržištu mi smo izuzetno zadovoljni što su naše maloprodajne cijene ostale pristupačne široj masi, te što smo i pored čitave situacije uspjeli osigurati kontinuitet u isporuci proizvoda od strane dobavljača. Moramo naglasiti da je ovaj period utjecao na navike potrošača, tako da smo zabilježili veće interesovanje za online narudžbe putem našeg Web Shopa.

Kakva su vaša predviđanja za ovu kategoriju u narednom periodu, šta može doprinijeti razvoju iste?

Razvoj kategorije Mlijeka i mliječnih proizvoda, ali i bilo koje druge kategorije uvjetovan je ulaganjem u uređenje sistema, unapređenje tehnologije te dostupnost konzumentu. Posebno je bitno naglasiti da je jedini pravac za uspjeh i dobro pozicioniranje na tržištu prihvatanje krajnjih potreba kupaca, cjenovna prihvatljivost i kvalitetna marketinška kampanja koja će pratiti sve nadolazeće novitete na tržištu.

Više o Amko komerc ovdje i ovdje