Tvrdnje o mogućnosti reciklaže ambalaže najviše utječu na odluke potrošača pri kupovini, što se poklapa s rastućim preferencijama za pakovanje na bazi papira, pokazalo je treće izdanje izvještaja o potrošačkim stavovima u Evropi u vezi s ekološkim tvrdnjama kompanije Amcor.
Istraživanje je obuhvatilo 3.351 potrošača iz Velike Britanije, Italije, Francuske, Njemačke, Švedske i Poljske. Ključni nalazi uključuju:
-
Snažna svijest i interes za reciklažu: 84% potrošača provjerava uputstva na pakovanju kako bi znali kako ga pravilno odložiti.
-
71% potrošača razumije tvrdnje “napravljeno od recikliranih materijala”, što je porast od 4% u odnosu na 2022.
-
Pakovanje na bazi papira je u porastu: 72% potrošača razumije ove tvrdnje i koristi ih pri donošenju odluke o kupovini.
Jasne poruke o reciklabilnosti imaju najveći utjecaj
Istraživanje kompanije pokazuje da je svijest evropskih potrošača o mogućnosti reciklaže ambalaže jaka. Naime, tvrdnje o reciklabilnosti na pakovanjima su najutjecajnije kada je riječ o odluci o kupovini, važnije čak i od smanjenja ugljičnog otiska – iako je “globalno zagrijavanje” dosljedno ocijenjeno kao najveća ekološka briga.
Brendovi mogu iskoristiti ovu tendenciju tako što će preći na reciklabilno ili papirno pakovanje s jasnim uputstvima na pakovanju.
Raste razumijevanje recikliranih materijala
Potrošači najbolje reagiraju na tvrdnje kao što su “reciklabilno pakovanje”, zatim “kompostabilno pakovanje”, “pakovanje od recikliranih materijala” i “pakovanje na bazi papira”.
Prema novim pravilima EU, od 2030. brendovi će biti obavezni uključiti minimalni postotak recikliranog materijala u plastičnu ambalažu. Amcorovo istraživanje pokazuje da razumijevanje ovih tvrdnji raste, što donosi prednost onima koji ih usvoje ranije.
Potrošači vjeruju papirnom pakovanju
Pakovanje na bazi papira uživa rastuće povjerenje i prepoznatljivost među potrošačima. 72% potrošača razumije ovakve tvrdnje i koristi ih kao faktor pri kupovini. Još snažniji argument u prilog papirnom pakovanju je podatak da je 18% potrošača spremno platiti više za ovaj tip ambalaže.
Sada je pravi trenutak da se pređe na pakovanje koje je spremno za reciklažu i uključuje reciklirani materijal. Ovaj izvještaj je ključni alat za brendove koji žele zadovoljiti potrošačku potražnju za održivim i kružnim rješenjima za pakovanje i ostati ispred regulative koju će uskoro nametnuti PPWR, poručuje Gerald Rebitzer, direktor za održivost i javne poslove za Amcor Flexibles Evropa, Bliski Istok i Afrika.
Priredila: InStore redakcija