Tri načina na koja trgovci mogu pomoći kupcima tokom epidemije koronavirusa

0
245

Dok zajednice širom svijeta reagiraju na zabrinutost zbog epidemije koronavirusa, znamo da ovaj put predstavlja jedinstvene izazove za trgovce svih formata te poslovne partnere s kojima surađuju.

Trenutno je najvažnije, više nego ikad prije, biti tu za kupce na najkorisnije načine – bilo da obavijestite svoje kupce da je proizvod ponovno na zalihama, pružite im informacije o tome kako poduzimate mjere zaštite kako biste osigurali sigurnost, ili dijelite ažuriranja o tome kako se vaše poslovanje, ali i zaposlenici prilagođavaju trenutnoj situaciji.

Evo nekoliko strategija i preporuka za maloprodaju koje možete primijeniti za pomoć u usmjeravanju u ovom dinamičnom okruženju.

3 savjeta za trgovce tokom epidemije koronavirusa

1. Budite informirani. Iskoristite trenutnu situaciju na tržištu i prepoznajte potražnju za određenim kategorijama kako biste bolje razumjeli potrebe svojih kupaca. Resursi kao što su Google Trends i Google Alerts mogu vam pomoći da budete u toku s lokalnim uvjetima i potrebama te bolje razumijete svojeg kupca.

Pregledajte metrike i podatke prema maloprodajnim kategorijama kako biste vidjeli što kupci pretražuju u Search i Shopping kampanjama, pogotovo ako za to vrijeme prodajete proizvode za kojima je velika potražnja.

2. Budite aktualni i transparentni. Vaši kupci traže informacije i vjeruju vašoj kompaniji, stoga obavezno proaktivno komunicirajte o svim ažuriranjima i dostupnosti pojedinih proizvoda.

Ako su vam se radni sati promijenili, naprimjer, ažurirajte stranice za korisnike i profil kompanije na Google Search i Google Maps. Upotrijebite postove u svom poslovnom profilu ili prilagodite razmjenu poruka u oglasima da biste dijelili informacije o dodatnim mjerama opreza koje poduzimate, kao što su pružanje dodatnih usluga zajednici ili imate li kašnjenja. Ako se kasni s rokovima isporuke, ažurirajte svoju web-stranicu kako biste odražavali te promjene i, ako je moguće, navedite procijenjeni datum isporuke.

3. Prilagodite se stvarnom vremenu. Kako se ponašanje potrošača mijenja, pobrinite se da su podaci o proizvodu ažurirani na svim kanalima i komunikacijskim platformama kako biste osigurali da u određenom trenutku dajete pravovremene i tačne informacije.
Unutar Google oglasa ažurirajte svoje kampanje ako imate bilo kakve promjene u vašoj ponudi, poput isporuke robe, dostupnosti online ili mogućnosti da se proizvode pokupi u trgovini. Omogućite automatska ažuriranja artikala u Google Merchant Centeru kako biste ažurirali podatke o proizvodu, posebno po cijeni i dostupnosti.

Ocijenite svoje kreativne i oglasne kampanje pitajući se: Je li ovaj oglas ili položaj oglasa prikladan za ovaj trenutak i u ovom kontekstu? Razmislite o korištenju ovih 5 principa za vođenje svojih medijskih timova.

U ovim izazovnim vremenima ljudi očekuju od trgovaca da su pripremljeni. U razdoblju neizvjesnosti ljudi od trgovaca ponajprije očekuju tačne i ažurne informacije. Biti tu u ovim važnim trenucima s korisnim informacijama pruža vašim kupcima onu pomoć koja im je trenutno najpotrebnija.

Autorica: Emily Eberhard, Global Head of Retail & Shopping at Google

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here