Zvanično promovisani MUST HAVE brendovi za 2021

Online konferencija: Pregovori 2021: Koliko je FMCG industrija spremna na promjene

Jučer je u Sarajevu održana online konferencija Pregovori 2021 u  sklopu koje su i dodijeljena priznanja MUST HAVE brendovima za 2021.  Konferencija je namijenjena predstavnicima trgovaca i MUST HAVE brendova koji su u fokusu InStore promocije.

Odmah na početku obratio se glavni i odgovorni urednik InStore  magazina Rešid Muratović koji istakao: „Projekat Must Have 100 ima za cilj da kroz interaktivnu komunikaciju u InStore magazinu  prezentuje asortiman za koji se trgovci i proizvođači slažu da je obavezan u svakoj trgovini. Vjerujemo da je InStore magazin najbolja spona i komunikacijska platforma koja pomože promociji i isticanju pravih vrijednosti proizvoda.“

U nastavku konferencije glavne govornice današnjeg predavanja, ekspertice iz FMCG sektora: Davorka Biondić-Vince, Selma Kadić-Maglajlić, Gordana Kadoić i Jelena Vlahović – Knežević, podijelile su svoja regionalna i internacionalna  iskustva o pregovaranju u “novonormalnom”  i objasnile su na šta obratiti pažnju, koji su to novi načini pregovaranja, kako se što bolje i kvalitetnije spremiti, šta sve uključiti u pregovore, koje tehnike koristiti, šta je to sada važno, a šta je bilo nekada važno, kako imati kvalitetan pristup prodaji, kako strateški pozicionirati pregovaračku funkciju, te kako ostvariti uspješnu poslovnu saradnju.

Panelom koji je bio centralni dio događaja, a u kojem su sudjelovali predstavnici vodećih trgovaca u BiH: Admira Isaković  prokuristica i voditeljica regije i resora Nabava i marketing dm, Amina Ćuprija-Hadžihasanović, rukovodilac službe sektora pakirana hrana Konzum, Emir Zuhrić rukovodilac službe pakirana hrana Mercator, te Hatidža Hadžisuljić, rukovodilac službe nabave Bingo (koja se uključila online iz Tuzle), zaključena je ovogodišnja konferencija o Pregovorima 2021.

Panelisti su za kraj naglasili da je neophodno i dalje održavati partnerski odnos sa lokalnim dobavljačima, uz uvažavanje potreba potrošača, ogranizovati brzu i sigurnu dostavu, prilagoditi kategorizaciju, te koristiti prednosti novih tehnologija… Jedino je tako moguće pravovremeno djelovati, na zadovoljstvo svih. Zajedno se mijenjati u skladu sa nesigurnim vremenima, i održati međusobno povjerenje.

Sponzori konferencije: Bisnode, NLB Banka, Geneco.

Promovirani MUST HAVE brendovi za 2021 su: