Gledajući unazad, Walmart je naglasio nedostatak pretplate u svom marketingu.Walmart je predstavio svoj novi program za članstvo, Walmart +, koji povezuje neograničenu besplatnu dostavu iz prodavnica i druge pogodnosti.
Usluga košta 98 dolara godišnje, odnosno 12,95 dolara mjesečno, sa besplatnim probnim periodom, navodi se u saopćenju za štampu. Kompanija je rekla da će „i dalje imati opcije isporuke sa naknadom transakcije po isporuci, tako da kupci mogu odabrati uslugu koja je najbolja za njih“.
Uz neograničenu dostavu, usluga uključuje popuste na gorivo i opciju za naplatu Scan & Go za kupce u prodavnicama. Članstvo postaje dostupno svim kupcima počev od 15. septembra, rekao je Walmart.
Sličnosti između usluge Walmart + i Amazonove usluge za članstvo Prime su očigledna. Oba trgovca unaprijed prodaju opciju za neograničen broj isporuka, čime kupce dugoročnije trguju unaprijed za beskrajne isporuke po porudžbini, što potencijalno čini kupce ljepšim za prodavca putem pretplate.
Gledajući unazad, Walmart je naglasio nedostatak pretplate u svom marketingu. Potencijalna konkurentska prednost u odnosu na Amazon bila je ta što su potrošači mogli da dobiju besplatnu isporuku za narudžbe veće od 35 dolara.
Ali Prime čini Amazon nazaustavljivom silom. “Primarno članstvo nastavlja da se poboljšava za kupce iz godine u godinu. A kupci reaguju – više ljudi se pridružilo Primeu ovog kvartala nego ikad ranije, a sada imamo preko 150 miliona plaćenih Prime članova širom svijeta”, rekao je izvršni direktor Amazona Jeff Bezos nakon četvrtog kvartala 2019. „Ubrzali smo isporuku Prime-a – broj predmeta isporučenih kupcima iz SAD-a uz besplatnu jednodnevnu dostavu i isti dan isporuke Prime-a više je nego učetvorostručen u ovom kvartalu u odnosu na prošlu godinu.“
Stručnjaci smatraju da je pred Walmart-om dug put ako zaista želi da stvori direktnog konkurenta Primeu. Dio njegove vrijednosti za kupce je pristup video i muzičkom sadržaju, zajedno sa ostalim raznovrsnim pogodnostima i uslugama. Uz jednu naknadu, Prime kupci dobijaju i e-trgovinu i medijske usluge. Prošle godine je Amazon također dodao isporuku namirnica u Prime pogodnosti.
Izvor: Marketing Dive