Drugi kineski međunarodni sajam potrošačkih proizvoda od 26. do 30. jula

Drugi kineski međunarodni sajam potrošačkih proizvoda (Hainan Expo) bit će održan u Haikouu, glavnom gradu provincije Hainan, od 26. do 30. jula, a bit će predstavljeni proizvodi iz 58 zemalja i regija koje su potvrdile učešće.

China International Consumer Products Expo jedan je od četiri glavna sajma na nacionalnom nivou čiji su domaćini Ministarstvo trgovine i Narodna vlada provincije Hainan.

To je također prvi nacionalni sajam s temom proizvoda široke potrošnje i najveći sajam proizvoda široke potrošnje u azijsko-pacifičkoj regiji.

Generalni sekretar Komunističke partije Xi Jinping rekao je da će sajam Hainan Expo biti platforma za predstavljanje i trgovinu visokokvalitetnim potrošačkim proizvodima među državama cijelog svijeta.

Suočen s dvostrukim izazovima promjena i pandemijom koronavirusa, Hainan Expo pružit će dobru priliku za poticanje potrošnje i jačanje povjerenja u ekonomski razvoj.

Hainan Expo s temom “Podijelite otvorene mogućnosti za stvaranje boljeg života”, dat će veći značaj “visokokvalitetnim” i “novim” potrošačkim proizvodima.

Ukupni izložbeni prostor povećat će se s 80.000 kvadratnih metara na 100.000 kvadratnih metara u odnosu na prvo izdanje, a svi posebni štandovi bit će izgrađeni na ekološki prihvatljiv način. Francuska će biti počasni gost sajma.

Na međunarodnom izložbenom prostoru učestvovat će 740 izlagača s 1.322 brenda iz 58 zemalja i regija.

Mnogi vodeći brendovi predstavit će se na sajmu poput L’Oréala, Richemont grupe i Swatch grupe, Estée Lauder, američki Tumi u industriji prtljage, japanski Otsuka i australski NutritionCare u industriji proizvoda za zdravstvo, japanska DAIWA u industriji morskog ribolova, Hong Kong TSL u industriji nakita, švedski Hästens u industriji madraca i Hello Kitty u industriji tematskih parkova.

Domaći izložbeni prostor uključuje učešće 31 pokrajine, autonomne regije i općine, s fokusom na visokokvalitetne potrošačke proizvode i slavne robne marke. Ovogodišnji Hainan Expo također je postavio novi izložbeni prostor za domaće premium proizvodei kineske brendove.

Ovogodišnji Hainan Expo stvorit će Global Consumption Forum platformu za razmjenu s fokusom na potrošačke proizvode. Na sajmu će biti organizirane brojne popratne aktivnosti u različitim oblicima, uključujući forume velikih razmjera kao što su Global Consumption Innovation i Duty Free and Travel Retail Conference te Summit Forum o održivoj potrošnji.

Također, bit će organiziran niz događaja kao što je namjenska zona za livestreaming izlaska novih proizvoda, sedmica mode i promocija visokokvalitetnih proizvoda u različitim pokrajinama, autonomnim regijama i općinama, najavili su organizatori.

Izvor: NA FENA