Jedan od najvećih proizvođača u sektoru robe široke potrošnje, britanski Reckitt Benckiser, prema pisanju stranih medija navodno se priprema za prodaju važnih brendova, koje čelnici kompanije ne vide kao strateški dio poslovanja.
Među važnim brendovima koje bi koncern sa sjedištem u Sloughu (Engleska) trebalo da proda su Veet kreme za depilaciju i linija za borbu protiv mitisera i bubuljica Clearasil. Također, spominje se i prodaja E45 kreme za njegu kože i Scholl proizvoda za njegu stopala.
Ukupna vrijednost ovih brendova, procjenjuje se na oko milijardu funti ili 1,1 milijardu eura. Zbog pandemije, Reckitt bilježi izvanredne rezultate u kategorijama proizvoda za njegu lica i tijela, jer potrošači nisu u mogućnosti da posjećuju kozmetičke salone. Također, zabilježeno je povećanje prodaje brendova za čišćenje Lysol i Dettol.
Grupacija vjeruje da će gore pomenuti brendovi biti veoma interesantni prije svega fondovima privatnog kapitala, a prema pisanju magazina ESM, za kupovinu su već zainteresovani Henkel i Beiersdorf.