Velika Britanija: Aldi lansira sredstva za čišćenje

Aldi Velika Britanija, najavio je predstavljanje privatne robne marke sredstava za čišćenje domaćinstva, pod nazivom Power Force 24. septembra.

Također, iz kompanije su poručili da će nova ambalaža moći da se iskoristi i dopuni do četiri puta. Ovaj potez pomoći će trgovcu da godišnje ukloni približno 550 tona plastike za jednokratnu upotrebu iz svojih operacija.

Asortiman će sadržati šest novih proizvoda, uključujući koncentrate za prozore, tuševe, kuhinju i kupatila, po ceni od 1,99 funti. Ponovno upotrebljivo pakovanje Power Force koštaće 0,99 funti.

Nova ambalaža biće pogodna za reciklažu, a novi proizvod dobio je i certifikat Leaping Bunny, saopćili su iz Aldija.

Aldi se obavezao da će preći na ambalažu koja se može reciklirati, ponovo koristiti ili kompostirati za sve proizvode sopstvene marke do 2022. godine. Kompanija ima za cilj da prepolovi količinu plastične ambalaže u svojim proizvodima do 2025. godine.