Već četvrtu godinu zaredom InStore magazin organizira projekat MUST HAVE 100. Kao izuzetno značajan projekat za FMCG industriju, isti se već prve godine proširio i na regiju. U nezahvalnoj i krajnje neizvjesnoj situaciji našla se kompletna svjetska, a samim tim i bh. ekonomija. Nepredviđena dešavanja utjecala su i na industrija robe široke potrošnje, gdje je prvi zadatak bio sačuvati zdravlje i uredno snabdijevati potrošače. Nimalo lak poduhvat, na površinu je izbacio, najjače i najvrednije. Ove godine, više nego ikad, pokazalo se koliko je važno biti na policama, jer tu se sve vidi, potrošač je onaj koji mjeri i ocjenjuje.
Kao i ranijih godina, naši prijatelji i partneri projekta bili su najveći bh. trgovci, koji su iz svojih baza dostavili podatke o proizvodima koji bi se trebali naći u svim boljim trgovačkim radnjama. Na osnovu tih podataka InStore magazin je sastavio liste, te aktivno uključio više od 7000 malih prodavnica, koji su također svojim glasom doprinijeli izboru.
Glavni i odgovorni urednik InStore magazine Rešid Muratović kaže kako je kraj godine vrijeme kada se sumiraju rezultati i postavljaju novi ciljevi. Trgovci razmišljaju kako doći do što boljeg asortimana, kako optimizirati zalihe, napraviti najbolju cijenu i promociju za potrošača u narednom period, dok proizvođači žele inovirati asortiman, osigurati poziciju na polici, adekvatno učestvovati u promociji i dogovoriti komercijalne uvjete koje će kategoriju kojoj pripadaju stimulirati na kontinuirani rast.
„Trenutna situacija u našoj industriji zahtjeva drugačiji odnos i pristup komunikaciji, posebno ako govorimo o isticanju vrijednosti proizvoda koji se nalaze na policama. Vjerujem da je InStore magazin najbolja spona između proizvođača i trgovaca, a da projekat MUST HAVE može pomoći u komunikaciji i isticanju pravih vrijednosti proizvoda. Sudjelovanje u ovom projektu je zaista bitno, ali je još važnija stalna i dalja komunikacija. U izboru su učešće uzela 52 trgovca, što čini oko 85% sharea u organizovanom trgovačkom sektoru u BiH, a time ovaj projekat ima i dodatnu težinu“, naglašava Muratović.
Da bi jedan proizvod zaživio na tržištu danas je potrebno mnogo više truda i napora, to najbolje znaju svi koji ulažu u inovacije i inovativne proizvode. Potrošači su sve bolje informisani, zahtjevniji više nego ikad. Proizvođači se trude da ugode željama potrošača i na tržište plasiraju najrazličitije proizvode koji mogu da zadovolje sve njihove potrebe i olakšaju im život. U mnoštvu tih proizvoda trgovcima nije nimalo lako da odaberu dobitnu kombinaciju artikala koja će da bude po mjeri njihovih kupaca. Ove godine trgovci su isključivo bili usmjereni na brendove i proizvode koji zaslužuju pažnju jer su jedni od lidera u kategorijama, razvijaju i osiguravaju kontinuitet rasta pojedine kategorije, i na taj način sudjeluju u razvoju FMCG industrije.
Za sve učesnike projekta MUST HAVE, trgovce i predstavnike odabranih proizvoda In Store magazine će 17.12. u 11:55h organizirati LIVE konferenciju o PREGOVORIMA za 2021.
U programu konferencije učestvuju regionalne FMCG ekspertice: Davorka Biondić , Gordana Kadoić, Jelena Knežević Vlahović i Selma Kadić-Maglajlić.
Generalni pokrovitelj MUST HAVE izbora i online konferencije: Pregovori 2021 je Bisnode.
Pogledajte koji su to brendovi dobili najviše glasova: