Neuromarketing – Instrument dekodiranja ponašanja potrošača

Predavač: Darko Lukić, direktor ammc, gost predavač prof. dr Nikolaos Dimitriadis, The University of Sheffield

CILJEVI RADIONICE

Kako izgleda morfologija i funkcije mozga i kako oni utječu na odlučivanje potrošača? Da li potrošači znaju kako i zašto donose određene odluke i koji su mehanizmi donošenja odluka? Da li znaju zašto kupuju određene proizvode, a druge ne? Da li bi marketing profesionalci i kreativne agencije trebalo da odluke, o dizajnu pakovanja, TV spotovima i drugim kominikacionim (kreativnim) rješenjima, donose intuitivno na bazi “osjećaja” ili “dopadanja”, kvantitativnih/kvalitativnih, neuromarketing istraživanja, ili kombinacijom ovih načina/instrumenata?

Kako potrošačima u maloprodajnim objektima zaustaviti, privući/skrenuti pažnju i ubijediti ih da izaberu baš naš proizvod od stotina/hiljada drugih, izloženih na policama maloprodajnih objekata? Da li je za odgovore na gornja pitanja dovoljno da koristimo tradicionalne metode istraživanja ponašanja potrošača ili je neuromarketing “must have” u 21. stoljeću?

Odgovore na gornja pitanja potražite u on-line radionici: Neuromarketing – instrument dekodiranja ponašanja potrošača!

***

AGENDA

09:00 – 10:30

1. KAKO POTROŠAČI DONOSE ODLUKE I ZAŠTO JE NEOPHODAN NEUROMARKETING?

  • Tradicionalna istraživanja ponašanja potrošača;
  • Zašto su tradicionalna istraživanja “problematična”?
  • “Neuroscience”: morfologija i funkcije mozga;
  • Potrošači i donošenje odluka: Sistem 1 i Sistem 2.

10:30 – 10:45 Pauza
10:45 –12:15

2. NEUROMARKETING: “SVETI GRAL” KREATIVNOSTI​

  • Tehnike neuromarketing istraživanja;
  • Preciznost predikcije neuromarketing vs tradicionalna istraživanja;
  • Praktični primjeri implementacije neuromarketing tehnika;
  • Pozitivni vs negativni neuroamarketing primjeri;
  • Neuromarketing: “Best Practice” u funkciji kreativnosti.

12:15– 13:15 Pauza
13:15 – 14:45

3. NEUROMARKETING KLJUČ USPJEHA NA “P-O-S”​

  • Potrošač i donošenje odluka na mjestu prodaje;
  • Neuromarketing u funkciji uspješnijeg nastupa na mjestu prodaje;
  • Upravljanje potrošačkom percepcijom i pažnjom sa ciljem unapređenja prodajnih rezultata.

14:45 – 15:00 Pauza
15:00 – 16:30

4. STUDIJA SLUČAJA: NAJINTERESANTNIJE SVJETSKE NEUROMARKETING STUDIJE I ISTRAŽIVANJA

***

O PREDAVAČU

Darko Lukić je menadžment, prodajni i marketing konsultant i predavač. Svoje dvadesetdvogodišnje radno iskustvo u privredi, prenosi kroz programe iz oblasti menadžmenta, liderstva, prodaje, tradicionalnog i digitalnog marketinga.

Diplomirao, magistrirao i trenutno doktorant na Ekonomskom Fakultetu, Univerziteta u Beogradu. Na doktorskim studijama je na smjeru Poslovno upravljanje i radi na doktorskoj disertaciji:«Primjena tehnika neuromarketinga kao podrške pozicioniranju brenda u svijesti potrošača na tržištu FMCG proizvoda«.

Svoje dvadesetdvogodišnje radno iskustvo u privredi, je sticao na menadžment, marketing i prodajnim pozicijama u domaćim i internacionalnim kompanijama.
Tokom 18 godina korporativne karijere, usavršavao se na menadžerskim i liderskim pozicijama u sljedećim kompanijama: Partner Marketing Research Agency (1998-2001: Project Manager, Client Service Manager), ING Bank (2001-2003: Relathionship Manager), Nestle (2003-2005: Brand Manager), Henkel Central and Eastern Europe GmbH, Vienna, Austria (2005-2006: Brand Manager), Henkel Srbija (2006-2015: Senior Brand Manager, Key Account Manager, SEE Regional Marketing Director), FCB (2016: Regional Chief Operating Officer).

Karijeru konsultanta, mentora i predavača je započeo u decembru 2016. godine, kroz saradnju sa Delta Holdingom, UNICEF-om i InStore časopisom, da bi je u narednom periodu nastavio sa brojnim domaćim i internacionalnim kompanijama i organizacijama. Seminare i govore (na vodećim regionalnim FMCG konferencijama) je realizovao na srpskom i engleskom jeziku, u Srbiji, Sevrnoj Makedoniji i BiH.

Pružao je usluge savjetovanja, mentorstva i edukacije sljedećim kompanijama: UNICEF, Delta Holding, Philip Morris, Lesaffre, Pernod Ricard, Imperial Tobacco, Stihl, Western Union, Garmin, Yuhor, Fun&Fit, Danubius, ComTrade, Nectar, MD International, Vital, Omnico distribucija, G3 Spirits, Gorki List, Gomex, Orbico, Fructal, Perutnina Ptuj, Atlantic Trade, Badel 1862, Alca Trgovina, AWT, Alkaloid, Vitaminka, Tikveš, Pelisterka, Makprogres, Prilepska pivarnica, Vitalia, Kola, Ramstore, Reptil, itd…

Na listi je internacionalnih konsultanata EBRD (Evropske banke za obnovu i razvoj), član IAA (International Advertising Association), AMA (American Marketing Association) i Vodeći predavač za marketing i prodajni menadžment Mokrogorske škole za menadžment.

Oženjen, otac dvije ćerke (16 i 19 godina).

Maratonac i triatlonac sa 26 završenih maratona (distanca od 42.2km), na 6 svjetskih kontinenata, 13 polu-Ironman triatlona (distanca od 113km) i 2 Ironman triatlona (distanca od 226km).

GOST PREDAVAČ

Prof dr Nikolaos Dimitriadis, The University of Sheffield

Nagrađivani profesor komunikacija, autor knjiga o neuromarketingu i konsultant. Certifikovani je neuromarketar od strane SalesBrain (USA). U neuro istraživanjima koje je realizovao Dr. Dimitriadis učestvovalo je više od 5,000 ispitanika, iz 25 zemalja širom svijeta, i to za mnoge velike brendove poput Coca Cola, IBM, JTI, Nestle, Johnson&Johnson, T-Mobile, Banca Intesa Sanpaolo, Societe Generale, Unicredit, Microsoft, SAP, itd.

***

INFORMACIJE I PRIJAVE: Mirjana Ivanković, menadžer projekta, mirjana@instore.rs, (011) 41 41 100