Fabrika dječije hrane (BFF) je oktobra 2018. godine pokrenula svoj proizvodni pogon – portfolio dečije hrane, koji se u fabrici proizvodi pod sopstvenim brendom Nutrino, ostvario je prisutnost u regionu, na tržištu EU, u Rusiji i zemljama bivšeg SSSR-a. Od nedavno su proizvodi prisutni i na tržišu Zambije i Angole, pa je ukupan izvoz usmjeren na tri kontinenta – evropski, azijski i afrički.
Dobijanjem HALAL certifikata u maju tekuće godine, Nutrino proizvodima se otvaraju vrata i velikog broja zemalja u kojima se trguje HALAL certifikovanom robom.
Iz kompanije poručuju da sa proizvodnih linija Fabrike dnevno može da izađe i do 70 tona gotovih proizvoda, što na godišnjem nivou iznosi oko 22.000 tona hrane za najmlađe. Inovacije u pogledu drugačijeg asortimana, praktičnih pakovanja i visokog kvaliteta, nastavljene su i ove godine, širenjem portfolija u segmentu dječije hrane i lansiranjem novih ukusa žitnih kaša.
Fabrika dječije hrane trenutno proizvodi veliki broj artikala za različita tržišta, Nutrino je dostigao 25% udjela na domaćem tržištu, čime smo zauzeli mjesto među vodećim proizvođačima dječije hrane, a bilježimo i pozitivan trend rasta. Dvije godine je bilo dovoljno da postanemo sinonim za zdravu i kvalitetnu hranu za naše najmlađe, a sada taj kvalitet želimo da ponudimo i svim ostalim članovima porodice, i to NUTRINO LAB asortimanom. Posebno smo ponosni na ovaj veliki poslovni iskorak koji smo napravili razvijanjem i lansiranjem novih proizvoda van kategorije dječije hrane – ponovo smo ponudili potrošačima inovativne i jedinstvene proizvode, istakla je Milena Cvetković, izvršni direktor Fabrike dečje hrane (BFF).
izvor: InStore
foto: Fabrika dečje hrane