EU: Sve više potrošača konzumira zamjene za meso

Polovina evropskih potrošača od početka pandemije jede više proizvoda koji predstavljaju zamjenu za meso, dok je 80% promijenilo način na koji konzumiraju meso i/ili mesne alternative, pokazalo je novo istraživanje kompanije Amcor.

U istraživanju je učestvovalo 1.000 kupaca širom Velike Britanije, Njemačke, Francuske, Italije i Holandije, a podaci pokazuju da je sve veći nivo svijesti o porijeklu hrane i njenim sastojcima.

Prema studiji, u Velikoj Britaniji je došlo do najvećeg “odricanja” od mesa – ovu namirnicu prestalo je da konzumira čak 12% ispitanika. Kompanije kao što su Beyond Meat i Impossible Foods su neke od najvećih dobitnica prelaska na alternative za meso.

“Također, u istraživanju se navode dva razloga koja su se posebno istakla – zabrinutost za dobrobit životinja i želja da se više povrća uključi u ishranu. Iako je pandemija dovela do nekih promjena u stavovima potrošača prema mesu i mesnim alternativama, stavovi prema održivosti su uglavnom ostali isti”, kaže Rosalia Rosalinova, viši menadžer marketinga kompanije Amcor Flexibles.

Izvještaj je također pokazao da jedna petina potrošača sada zahtijeva detaljnije informacije o proizvodima na ambalaži hrane, dok 95% kaže da želi da bude u stanju da razumije jasnije detalje o tome šta konzumiraju.

Prethodni izveštaj kompanije Amcor iz 2020. godine otkrio je da je oko 72% evropskih potrošača bilo spremno da plati 5% više za prehrambene proizvode u održivoj ambalaži.