Trgovac je saopćio da je operativni profit grupe porastao za 29,1% u odnosu na isti period prošle godine, na 718 miliona eura
Carrefour je jučer podigao cilj za uštedu troškova u okviru svog strateškog plana, budući je najveći trgovac na malo u Evropi u prvoj polovini godine ostvario uštedu od 480 miliona eura i dodatno se obavezao na dalje smanjenje cijena na svom matičnom tržištu.
Trgovac je saopćio da je operativni profit grupe porastao za 29,1% u odnosu na isti period prošle godine, na 718 miliona eura. To je upoređeno sa 628 miliona eura, koliko su u anketi Reutersa predviđala tri analitičara.
Na ukupni učinak grupe odrazilo se smanjenje troškova i snažna prodaja u drugom kvartalu u Brazilu i Španiji, što je nadoknadilo slabije performanse u Francuskoj, gdje je prodaja u hipermarketima, usljed koronavirusa, pala za 3,6%.
Usljed ograničenog kretanja koje je nametnula vlada, kupci su favorizovali supermarkete u blizini domova, kao i online kupovinu. Nakon tog restriktivnog perioda, prodaja u hipermarketima pokazala je značajno poboljšanje, rekao je Carrefour.
Cilj uštede troškova
Kompanija sada za cilj ima uštedu troškova u iznosu od 3,0 milijardi EUR na godišnjem nivou do kraja 2020. u odnosu na prethodni cilj od 2,8 milijardi EUR.
Carrefour je usred petogodišnjeg plana koji je pokrenuo 2018. godine kako bi smanjio troškove i povećao investicije u e-trgovinu radi povećanja profita i prodaje, ali i u nastojanju da se izbori sa online rivalom kao što je Amazon.
Izvor: European Supermarket Magazine