Amazon je pokrenuo novi program koji kupcima direktno plaća informacije o tome šta i kako kupuju od konkurentskih prodavaca, popunjavanjem kratkih anketa o kupovnim navikama.
Program, koji je internet gigant nazvao Amazon Shopper Panel, zahtijeva od korisnika da svakog mjeseca u aplikaciju dodaju 10 računa konkurentskih prodavaca (prehrambene prodavnice, robne kuće, drogerije i zabavne jedinice poput bioskopa, zabavnih parkova i restorana).
Amazonove prodavnice poput Whole Foods, Amazon Go, Amazon Four Star i Amazon Books ne spadaju u ovu kategoriju. U slučaju da kupci pošalju račune od konkurentskih trgovaca putem aplikacije aplikaciju ili e-poštom na receipts@panel.amazon.com, dobit će 10 dolara na svoj Amazon račun, a novac je moguće donirati u dobrotvorne svrhe.
Strani mediji, rezimirajući saopćenje za štampu, navode da će Amazon svakog mjeseca pružati kupcima posebne nagrade za svako popunjeno istraživanje. Iz Amazona tvrde da će izbrisati sve lične (osjetljive) podatke o kupcima iz otpremljenih faktura, posebno o lijekovima na recept, kao i da njihov program ne ugrožava lične podatke korisnika.