Lidl Rumunija testira, po prvi put, novi proizvod u kategoriji svježe ribe: losos burger Fish Today, jedini burger sa svježim lososom dostupan na tržištu, proizveden u saradnji s partnerom iz Rumunije.
Ovaj proizvod je dio pilot-projekta koji se provodi u 20 Lidl prodavnica u područjima Bukurešta, Konstance i Tulče, kao dio Lidlove strategije za proširenje asortimana privatne robne marke zdravijim i održivijim opcijama za svjesnu ishranu.
Burger sadrži 92% lososa (Salmo Salar, porijeklom iz Norveške), dopunjenog sa 7% vlakana od graška i krompira i 1% soli.
Proizvod potrošačima nudi 20 grama proteina na 100 grama proizvoda, omega-3 masne kiseline, vitamin D, a uz to sadrži i nizak udio zasićenih masti i holesterola u poređenju s tradicionalnim burgerima.
Novi proizvod odražava posvećenost Lidla inovacijama u svom asortimanu i promociji zdravog načina života i uravnotežene ishrane, nudeći ukusnu i hranjivu alternativu klasičnim burgerima od govedine ili svinjetine, poručuju iz kompanije.
Burger od lososa dio je testiranja asortimana koje uključuje sedam novih artikala, uključujući razne specijalitete od ribe i morskih plodova, s ciljem da doprinesu zdravom načinu života i svjesnoj ishrani kroz raznovrsniju ponudu proizvoda od ribe.
Priredila: InStore redakcija
Foto: Lidl













