Pandemija smanjila potrošnju kafe u lokalima, a povećala u domaćinstvima

Tokom pandemije koronavirusa smanjena je potrošnje kafe u lokalima, a povećana u domaćinstvima, a porasla je i internet kupovina toga napitka, pokazalo je istraživanje udruženja Speciality Coffee Association

Rezultati istraživanja sugerišu da je od početka pandemije smanjena potrošnja kafe, uglavnom pod utjecajem lockdowna i zatvaranja ugostiteljskih objekata širom svijeta.

S druge strane, povećana je potrošnja kafe kod kuće, dok se konzumiranje kafe izvan kuće prilagodilo pravilima i mjerama socijalne distance.

U istraživanjuu primjećene i druge promjene u ponašanju potrošača koje ukazuju na oporavak, poput spomenutog značajnog povećanja internet kupovine od 5,3%

S obzirom na globalnu blokadu, ograničenja kretanja, socijalnu distancu i finansijski utjecaj na potrošnju, ne iznenađuje značajno smanjenje prodaje izvan kuće. Kratkoročno, industrija će vjerovatno osjetiti učinke, ali još uvijek ima razloga za optimizam. Povećanje internet prodaje dokazuje potražnju potrošača za visokokvalitetnom kafom, a potražnja za luksuznijim artiklima može podstaknuti dugoročniji rast. HoReCa sektor koji se fokusira na posluživanje vrhunske kafe i nudi visokokvalitetno iskustvo dugoročno će privući kupce, i postojeće i nove, poručila je Christina Meinl, voditeljka inovacija u kompaniji Julius Meinl.

foto: Pixabay