Atlantic Grupa je u prvih devet mjeseci 2021. godine zabilježila prihod od prodaje u iznosu od 1,8 milijardi KM, što u odnosu na isti period lani predstavlja rast od 9,3 posto, a čak 10,1 posto više nego u predpandemijskoj 2019. godini, kad je Atlantic ostvario rekordan rezultat.
Neto dobit Atlantic Grupe porasla 13,9 posto: Dobit prije kamata, poreza i amortizacije (EBITDA) iznosi približno 190 miliona KM, što je bez jednokratnih stavki 6,2 posto više nego u prvih devet mjeseci prošle godine. Kompanija je ostvarila neto dobit od 180,5 miliona KM, što predstavlja rast od 13,9 posto kad se isključe jednokratne stavke.
“Atlantic Grupa nastavlja ostvarivati značajan rast prihoda i profitabilnosti, uprkos svim izazovima s kojima se suočavamo. S odličnim prodajnim rezultatima vlastitih i principalskih brendova, rast bilježe sva poslovna i skoro sva distribucijska područja, zahvaljujući boljoj epidemiološkoj situaciji na svim tržištima, popuštanju mjera za suzbijanje pandemije te značajno boljoj turističkoj sezoni u Hrvatskoj u odnosu na prethodnu godinu. Uprkos neizvjesnosti razvoja pandemije i nizu izazova pred nama, nastavljamo s planiranim investicijama, među kojima se ističu ulaganja u tehnologiju u Atlantic Štarku, nove oblike pakovanja i redizajn Cedevite te u novu fabriku Argete u okolici Varaždina. Zadovoljni smo što je naša strategija dosad pokazala stabilnost, a nastavljamo pratiti razvoj epidemiološke situacije i utjecaj novonastalih okolnosti na tržištu kako bismo mogli adekvatno reagovati”, izjavio je predsjednik Uprave Emil Tedeschi.
Donat, Cedevita i Argeta prednjače u rastu
Najbolji rezultat među poslovnim područjima ostvarili su poslovno područje Donat, s rastom od 15,2 posto, te strateška poslovna područja Pića, čiji je noseći brend Cedevita, s rastom od 10,7 posto i Delikatesni namazi s dominantnom Argetom i rastom od 8,4 posto. Kafa je, kao pojedinačno najveća kategorija s udjelom od 20,4 posto u ukupnom prihodu te nosećim brendovima Barcaffe i Grand kafa, rasla 8,2 posto. Među tržištima prednjače Hrvatska s rastom od 12,6 posto, BiH s rastom od 8,3 i Srbija s rastom od 8,0 posto. Vlastiti brendovi u ukupnoj prodaji sudjeluju sa 63,5 posto, principalski brendovi s 27,5 posto, a farmaceutski lanac Farmacia čini 9,0 posto prihoda od prodaje.
Novi pogoni, proizvodi i nagrade struke
Razdoblje prvih devet mjeseci obilježilo je lansiranje dva nova brenda – čokolade Jimmy Fantastic i palete proizvoda na bazi zobi Boom Box, koji su uspješno lansirani u martu i aprilu na tržištima Hrvatske i Slovenije, s izvrsnim prodajnim rezultatima. U postojećem proizvodnom asortimanu značajna je promjena nastupila lansiranjem novog, redizajniranog i praktičnijeg pakovanja Cedevite te redizajnom Argete.
U pogledu investicija, Atlantic Grupa je u martu započela ulaganje u izgradnju nove fabrike proizvoda pod robnom markom Argeta na području općine Kneginec u okolici Varaždina. Riječ je o investiciji ukupne vrijednosti od preko 50 miliona eura, a realizacijom svih faza projekta planirano je otvaranje i do 150 novih radnih mjesta. U julu su, pak, Atlantic Grupa i Barry Callebaut, vodeći svjetski proizvođač visokokvalitetnih proizvoda od čokolade i kakaa, sklopili ugovor o saradnji, koja će unaprijediti proizvodnju Atlanticovog etabliranog protfolija u asortimanu čokolada, a Atlantic Štark je prvi regionalni strateški partner kompanije Barry Callebaut i njezine fabrike u Novom Sadu.
Atlantic Grupa je i ove godine, po peti put, dobitnica prve nagrade za odnose s investitorima koja se dodjeljuje u suradnji Poslovnog dnevnika i Zagrebačke berze. Također, prema istraživanju koje provodi MojPosao, Atlantic je peti najpoželjniji poslodavac u Hrvatskoj, dok je u Sloveniji u organizaciji portala MojeDelo proglašen Najuglednijim poslodavcem u FMCG industriji.
Više informacija o poslovanju Atlantic Grupe pronađite ovdje i ovdje.