Kupovinom italijanskih proizvoda u Konzumu ili Mercatoru osvojite Fiat 500 Hybrid ili Vespu 50cc

U Konzumu i Mercatoru čeka vas bezbroj autentičnih italijanskih proizvoda, čijom kupovinom možete sudjelovati u nagradnoj igri i osvojiti Fiat 500 Hybrid ili jednu od ukupno tri Vespe 50cc.

Nagradna igra dijelom je projekta “Ma che buona ponuda” kojeg Konzum i Mercator, u saradnji sa Italijanskom trgovinskom agencijom (ITA), realiziraju u periodu od 1. do 31. jula za prodajne objekte u FBiH.

U nagradnoj igri možete sudjelovati vrlo jednostavno – kupovinom jednog italijanskog proizvoda označenog na mjestu prodaje ili objavljenog u katalogu te slanjem sigurnosnog koda sa dna računa, uz ime i prezime te podatkom o gradu stanovanja, putem SMS poruke. Više informacija o projektu i nagradnoj igri dostupno je na www.konzum.co.ba i www.mercator.ba.

Italijanski proizvodi koji su dijelom projekta objavljeni su u aktuelnom izdanju kataloga, posebno označeni na mjestu prodaje u FBiH te ujedno dostupni na www.konzumshop.co.ba i Glovo aplikaciji.

Konzum i Mercator:

Konzum i Mercator: “Ma che buona ponuda”

“Sretan sam jer u kontinuitetu Konzum i Mercator, sa svojim partnerima, na tržište donose nove marketinške projekte i nove vrijednosti za naše kupce. Nakon nedavno realizirane nagradne igre u okviru koje smo naše najsretnije kupce nagradili sa dva automobila Opel Mokka i Opel Crossland, nezaboravnim putovanjima u Andaluziju i Kapadokiju te vrijednim poklon kupovinama na red je došao projekat ‘Ma che buona ponuda’ koji se kao takav po prvi put realizira na našem tržištu. Projekat realiziramo u saradnji sa našim dugogodišnjim partnerima iz Italijanske trgovinske agencije (ITA) u okviru kojeg ćemo naše kupce ponovno nagraditi vrijednim nagradama, a sada su to Fiat 500 Hybrid i tri Vespe 50cc kao zasigurno najprepoznatljiviji italijanski simboli. Tim povodom izuzetno zadovoljstvo nam je bilo jučer u našem prodajnom objektu Mercator Ložionička ugostiti delegaciju Ambasade Italije u BiH kao i delegaciju Italijanske trgovinske agencije (ITA) na čelu sa direktoricom Sandrom Di Carlo te time označiti početak ovoga projekta. Naši prodajni objekti će narednih mjesec dana odisati Italijom a na policama naši kupci mogu pronaći bezbroj autentičnih italijanskih proizvoda i osvojiti jednu od vrijednih nagrada”, izjavio je Haris Arnautović, rukovoditelj Službe marketing kompanije Konzum BiH.

Konzum i Mercator:

Konzum i Mercator: “Ma che buona ponuda”

Sandra Di Carlo, direktorica Italijanske trgovinske agencije (ITA) koja je inicijator projekta i partner u njegovoj realizaciji, tom je prilikom izjavila:

“Ovo je prva promocija koja se provodi u Bosni i Hercegovini, organizirana u saradnji s jednim od najznačajnijih trgovačkih lanaca na ovome tržištu. Posebno bih naglasila da je Bosna i Hercegovina zemlja koja je oduvijek bila naklonjena Made in Italy proizvodima te kojoj je Italija prvi strani dobavljač i drugi komercijalni partner. Ovim projektom želimo podržati plasman italijanskih proizvoda na bh tržištu i suprotstaviti se fenomenu ‘italian sounding’ (proizvodi kojima samo ime zvuči italijanski) potičući na taj način lokalne potrošače da prepoznaju kvalitet naših prehrambenih i vinskih proizvoda.”