Hrvatska: Online kupovina od marta porasla više od 15%

Podaci pokazuju da je, zbog pandemije koronavirusa, kupovina na internet stranicama povećana za 15,5% u od marta ove godine, navodi se u istaživanju HUB-a.

Rezultati istraživanja upućuju na činjenicu da je pandemija utjecala na porast kupovine preko interneta, kao i da su građani oprezniji i informisaniji nego ranije.

Istraživanje pokazuje da građani Hrvatske preko interneta najčešće kupuju na mjesečnom nivou (53%), bar jedanput sedmično kupuje 16% ispitanika, a samo njih tri posto svaki dan. Gotovo 97% učesnika istraživanja u starosti od 18 do 60 godina bar jedanput ove godine napravilo je online kupovinu, što upućuje na važnost kontinuiranog ulaganja hrvatskih banaka u digitalnu transformaciju, ističu iz HUB-a.

Napominju i kako su bankarske usluge koje su izložene internetu ujedno i najzaštićenije kako bi klijenti mogli da plaćaju online bez straha. Naime, banke i finansijske institucije, uskladile su se s mnogim lokalnim i evropskim zakonodavnim okvirima, kao što su PSD2, primena 3D Securea u kartičnim plaćanjima te uvođenje dvostruke autentifikacije.

Iznose i podatak iz istraživanja da je “svaki šesti ispitanik (18%) bio žrtva nekog oblika prevare prilikom online kupovine. Najčešće je riječ o tome da roba nije isporučena ili je bila lošeg kvaliteta. Ispitanici zato ističu mogućnost povrata novca kao ključan element prilikom izbora online trgovine.

Istraživanje HUB-a pokazalo je i da gotovo 95 posto ispitanika ažurira uređaje preko kojih kupuje, kao i da koristi antivirusnu zaštitu.

foto: Pixabay