Ikea uvodi akciju “staro za novo”

Kompanija će na nekim tržištima isprobati šemu “staro za novo” tokom novembra i decembra sa ciljem da smanje zagađenje i daju polovnom namještaju “novi život”.

Švedska kompanija najavila je da će u 27 zemalja od 27. novembra do 3. decembra, u vrijeme takozvanog predbožićnog kupoholičarskog “crnog petka”, otkupljivati polovni namještaj sopstvene proizvodnje u zamjenu za vaučere za kupovinu u Ikeinin prodavnicama.

U zavisnosti od stanja u kojem se namještaj nalazi, davat će se popust od 30 do 50 posto s tim da se program uglavnom odnosi na namještaj koji se koristi unutar kuće, ne na baštenski.

Najbolje će prolaziti namještaj bez ikakvih oštećenja, a kupac treba sam da ga donese u robnu kuću na procjenu.

Namještaj koji je u dobrom stanju bit će ponuđen na prodaju po posebnim uslovima, dio će se donirati projektima od značaja za društvo, ostalo će se reciklirati. Cilj programa je da se smanji zagađenje koje nastaje zbog bacanja iskorištenog i neželjenog namještaja, kao i da se polovnom Ikeinom namještaju koji je u dobrom stanju omogući “novi život”.

Slične šeme već se primjenjuju na tržištima Australije, Belgije, Švedske, Francuske i Japana. Da podsjetimo, Ikea u Srbiji sprovodi program reciklaže pod nazivom Druga šansa.

Izvor: RTS
Foto: Pixabay