Francuska: Robert Pattinson novi ambasador brenda 1664

Premium francuski brend piva 1664, u vlasništvu Carlsberg grupe, najavio je početak saradnje s glumačkom zvijezdom Robertom Pattinsonom, koji će postati novi globalni ambasador brenda.

Ova saradnja predstavlja novo i uzbudljivo poglavlje za 1664, spajajući Pattinsonov jedinstveni stil i pogled na svijet s pariskim korijenima i nenametljivom sofisticiranošću brenda, navodi se u saopštenju kompanije.

U središtu partnerstva, kako ističu iz Carlsberga, nalazi se globalna kampanja koja će biti lansirana 2026. godine, a donosi filmsko istraživanje kontrastnih pogleda na dobar ukus.

Koncept kampanje režiraće filmski stvaralac Brady Corbet. Njegov najnoviji dugometražni film The Brutalist, objavljen 2024. godine, naišao je na pohvale kritike i osvojio deset nominacija za Oskara, uključujući kategorije Najbolji reditelj i Najbolji originalni scenarij. Corbet je, između ostalog, dobitnik Srebrnog lava na Venecijanskom filmskom festivalu te nagrade za Najboljeg reditelja na Zlatnim globusima.

„Oduševljeni smo što spajamo Roberta Pattinsona i Bradyja Corbeta – dvije ikone moderne kreativnosti – kako bismo stvorili kampanju koja dramatizira debatu o dobrom ukusu. Njihove jedinstvene ličnosti i kreativni stilovi zajedno izazivaju konvencije, a 1664 ostaje u samom srcu diskusije. Naša dugogodišnja misija da pivo podignemo na nivo premijum životnog stila je u toku. Ovo je tek prvi gutljaj – pratite šta slijedi“, poručio je Nikola Maravić, globalni direktor marketinga 1664.

Priredila: InStore redakcija
Foto: Carlsberg