Carrefour je uveo blockchain tehnologiju za određene organske proizvode vlastitog brenda od aprila.
Grupacija je rekla da je inicijativa odgovor na rastuću želju potrošača za transparentnošću kada je u pitanju porijeklo njezinih organskih proizvoda i korištene metode proizvodnje.
Blockchain tehnologija skladišti podatke sigurno i na način zaštićen od neovlaštenog pristupa i bit će primijenjena u asortimanu Carrefour Bio.
Potrošači će imati pristup svim dostupnim informacijama o putovanju proizvoda, od toga gdje i kada su proizvedeni do trenutka slanja u prodavnice.
Carrefour Bio narandže španjolskog porijekla bit će prvi proizvod koji će koristiti prednosti blockchain tehnologije, prije nego što se postupno proširi na cijeli Bio asortiman.
“Carrefour je pionir kada su u pitanju organski proizvodi u Francuskoj. Upotrebom ove tehnologije s našim organskim proizvodima, ostvarujemo svoj cilj da postanemo lider u tranziciji hrane za sve”, rekao je Benoît Soury, direktor organskog tržišta Carrefour grupe.
Potrošači mogu pristupiti informacijama o proizvodu skeniranjem QR koda na njegovoj etiketi. Podaci koji su dostupni su porijeklo i put proizvoda, naziv proizvođača, lokacije proizvodnje i pakovanja, transportna sredstva koja su korištena, kao i datum žetve, rezultati analize, sorta i sezonske karakteristike.
Carrefour je počeo koristiti blockchain tehnologiju za sljedljivost hrane još 2018. godine za svoje proizvode Carrefour Quality Line u suradnji s IBM-om.