Francuska: Carrefour uvodi blockchain tehnologiju za organske proizvode

Carrefour je uveo blockchain tehnologiju za određene organske proizvode vlastitog brenda od aprila.

Grupacija je rekla da je inicijativa odgovor na rastuću želju potrošača za transparentnošću kada je u pitanju porijeklo njezinih organskih proizvoda i korištene metode proizvodnje.

Blockchain tehnologija skladišti podatke sigurno i na način zaštićen od neovlaštenog pristupa i bit će primijenjena u asortimanu Carrefour Bio.

Potrošači će imati pristup svim dostupnim informacijama o putovanju proizvoda, od toga gdje i kada su proizvedeni do trenutka slanja u prodavnice.

Carrefour Bio narandže španjolskog porijekla bit će prvi proizvod koji će koristiti prednosti blockchain tehnologije, prije nego što se postupno proširi na cijeli Bio asortiman.

“Carrefour je pionir kada su u pitanju organski proizvodi u Francuskoj. Upotrebom ove tehnologije s našim organskim proizvodima, ostvarujemo svoj cilj da postanemo lider u tranziciji hrane za sve”, rekao je Benoît Soury, direktor organskog tržišta Carrefour grupe.

Potrošači mogu pristupiti informacijama o proizvodu skeniranjem QR koda na njegovoj etiketi. Podaci koji su dostupni su porijeklo i put proizvoda, naziv proizvođača, lokacije proizvodnje i pakovanja, transportna sredstva koja su korištena, kao i datum žetve, rezultati analize, sorta i sezonske karakteristike.

Carrefour je počeo koristiti blockchain tehnologiju za sljedljivost hrane još 2018. godine za svoje proizvode Carrefour Quality Line u suradnji s IBM-om.